کد خبر: 19933 A

حضور دو ستاره سینما در فیلم دیوید کاپرفیلد

حضور دو ستاره سینما در فیلم دیوید کاپرفیلد

تیلدا سوئینتن و هیو لوری بزودی در اقتباس سینمایی جدیدی از دیوید کاپرفیلد به نقش آفرینی خواهند پرداخت.

ایران آرت: طبق تازه‌ترین اخبار منتشر شده، تیلدا سوئینتن و هیو لوری بزودی در اقتباس سینمایی جدیدی از دیوید کاپرفیلد به نقش آفرینی خواهند پرداخت. این اثر جدید History of David Copperfield نام دارد و توسط آرماندو اینوچی کارگردانی خواهد شد.

به گزارش فوت و فن، پس ازThe Death of Stalin  و In the Loop  (هر دو نامزد دریافت جوایز اسکار) این سومین تجربه کارگردانی اینوچی محسوب می‌شود؛ او و سایمون بلک‌وِل وظیفه نوشتن فیلمنامه را به عهده دارند. علاوه بر سوئینتن و لوری، حضور دیو پاتل و بن ویشاو نیز تایید شده است. کار تولید این فیلم از ماه ژوئن آغاز می‌شود.

سوئینتن که برای بازی در فیلم Michael Clayton جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آکادمی اسکار دریافت نموده است، در فیلم پر سر و صدایCall Me by Your Name  و هم‌چنین اثر جدید وس اندرسون (Isle of Dogs) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

لوری که بیشتر شهرتش را مدیون بازی در سریال House  است، امسال در سریال کوتاه جورج کلونی که Catch-22 نام دارد نیز حضور خواهد داشت. وی به خاطر بازی در سریالThe Night Manager  بار دیگر مورد توجه منتقدان قرار گرفت و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را هم دریافت نمود.

تیلدا سوئینتون دیوید کاپرفیلد شعبده باز هیو لوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین