کد خبر: 1990 A

ضرر یک فیلم شاد در ایام فاطمیه

ضرر یک فیلم شاد در ایام فاطمیه

نجفی‌امامی گفت: فیلم «مبارک» با توجه به فضای شادی که دارد در شرایط بد بعد از جشنواره و ایام فاطمیه اکران شده است.

ایران‌آرت: نجفی‌امامی گفت: فیلم «مبارک» با توجه به فضای شادی که دارد در شرایط بد بعد از جشنواره و ایام فاطمیه اکران شده است.
علی نجفی امامی، تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره اکران  فیلم توضیح داد: فیلم در شرایط بسیار بدی اکران شد ما در ایام فاطمیه قرار داریم و فیلم فضای شادی دارد که با هم هیچ سنخیتی ندارد. فیلمی که فضای شاد دارد و همه خانواده را می‌تواند با خود همراه کند متاسفانه دقیقاً بعد از جشنواره فیلم فجر و اکران شد این درحالی است که یک سال و نیم است که فیلم آماده است اما درست بعد از ایام جشنواره فیلم به نمایش درآمد. 

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط اکران برای فیلم مناسب نیست اما با این حال مخاطبی که به سینما می آید از سالن راضی بیرون می‌رود.

نجفی امامی درباره حمایت آموزش و پرورش از فیلم گفت: شرایط سختی برای صدور مجوز حمایت از سوی آموزش و پرورش وجود دارد. فیلم ما این مجوز را از آموزش و پرورش دریافت کرده است اما اینکه مدارس دانش آموزان را برای دیدن فیلم به سالن ببرند مهم است. در پایان سال معمولا اردوهای دانش‌آموزی و رفتن به سینما کمتر اتفاق می افتد و به همین جهت از این پتانسیل گسترده به دلیل زمان بد اکران بی‌بهره شدیم. امیدوارم در روزهای آتی این اتفاق بیافتد و خانواده‌ها کودکان و نوجوانان خود را برای دیدن فیلم به سالن ببردند. 

وی درباره بیلبردهای تبلیغاتی گفت: تنها 15 تابلو برای تبلیغ فیلم شهرداری به ما داد و بیلبرد شهری نداریم.

تهیه‌کننده سینما در خاتمه گفت: فیلم با هزینه شخصی ساخته شد و ممکن نبود که بتوانم سرمایه شخصی ام را برای به دست آوردن شرایط مناسب اکران پس از یک سال و نیم نگه دارم. با توجه به فضای فیلم عید نوروز برای اکران ما بسیار مناسب بود اما هیچ گاه نتوانستیم این اکران را به دست آوریم. 

 

 

انیمیشن مبارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین