کد خبر: 19879 A

بازگشت انیمیشن محبوب پس از 18 سال

بازگشت انیمیشن محبوب پس از 18 سال

قسمت دوم انیمیشن "فرار مرغی" ساخته خواهد شد.

ایران آرت: ۱۸ سال پس از آنکه «فرار مرغی» به موفق‌ترین فیلم استاپ‌موشن تاریخ سینما تبدیل شد، زمزمه‌های تولید قسمت دوم آن در شرکت آردمن انیمیشنز بریتانیا دل سینمادوستان به ویژه کودکان را شاد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، خاطره‌بازی با فیلم‌های موفق تاریخ سینما و بازسازی برخی از پروژه‌های محبوب سرانجام دامن «فرار مرغی» را هم گرفت و حالا به نظر نمی‌رسد مدیران آردمن کاری چندان سخت برای راضی کردن مل گیبسن و میراندا ریچاردسن داشته باشند؛ ستاره‌هایی که در فیلم اول به جای شخصیت‌های اصلی حرف زدند. فیل دنیلز، لین فرگوسن و تیموتی اسپال دیگر صداپیشه‌های انیمیشن محبوب بودند.

سم فل که 12 سال پیش یکی از دو کارگردان انیمیشن «بر آب رفته» محصول مشترک آردمن و دریم‌ورکس بود، روی صندلی کارگردانی «فرار مرغی 2» می‌نشیند و کرک کرک‌پاتریک و جان اوفارل، نویسندگان فیلمنامه نسخه اصلی دوباره در همین نقش ظاهر می‌شوند. هنوز جزئیات داستان فیلم تازه اعلام نشده و انتظار می‌رود «فرار مرغی 2» به محض پایان تولید پروژه «شان گوسفنده 2» در استودیوی آردمن در بریستول مقابل دوربین برود.

«فرار مرغی» به کارگردانی پیتر لرد و نیک پارک سال 2006 با بودجه 45 میلیون دلار تولید شد و در اکران جهانی 225 میلیون دلار فروخت. استودیو آردمن اوایل سال جاری میلادی انیمیشن استاپ‌موشن «انسان نخستین» را اکران کرد که با وجود نقدهای مثبت منتقدان، به زحمت هزینه 50 میلیون دلاری تولید را بازگرداند.

انیمیشن فرار مرغی استاپ موشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین