کد خبر: 19774 A

ببینید: تام هاردی در نقش یک ضد قهرمان

ببینید: تام هاردی در نقش یک ضد قهرمان

با پخش تریلر فیلم "ونوم"، مشخص شد که تام هاردی نقش یک ضد قهرمان را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: سونی پیکچرز تریلر فیلم "ونوم" را امروز بعد از نمایش آن در کامیک‌کان ۲۰۱۸، مراسم سالانه فیلم‌سازان که در آن توزیع‌کننده‌ها لیست پخش سالانه‌شان را ارائه می‌دهند، منتشر کرد. 

به گزارش سینما گیمفا، این تریلر جزئیات زیادی را نشان می‌دهد که قبلا تایید نشده بودند. قبلا گفته شده بود تام هاردی نقش ادی بروک را بازی می‌کند اما این تریلر زمان کمی برای نمایش او بعنوان یک خبرنگار صرف کرده است. او به دنبال دکتر کارلتون درک (با هنرمندی ریز احمد) و شرکت اوست. بعضی از جزئیات را می‌توان از اولین تصویر ونوم فهمید اما در این تریلر شاهد نقش جنی اسلیت در هدایت هاردی به سوی چیزی که اتفاق می‌افتد، هستیم. این شامل آزمایش روی آن‌هایی است که قطعا موجودات ونوم‌شکل خواهند بود.

موجود بزرگ در اینجا ونومِ هاردی است. تریلر فیلم نگاه کاملی بر این ضدقهرمان دارد اما صحنه‌های زیاد دیگری هستند که قدرت او را نشان می‌دهند. چندین بار می‌بینیم او با ادی صحبت می‌کند اما اینجا بیشتر تاکید روی حفاظت آن از میزبان خود است. این موجود کنترل را بدست گرفته تا آدمکش‌هایی که وارد آپارتمان بروک شده‌اند را شکست دهد اما از طرفی هم وقتی بروک سوار موتور است برای حفاظت او کمی قاطی می‌کند.

هنوز خبری از وودی هرلسون نیست هرچند شایعات اخیر حاکی از این بودند که او نقش Carnage را بازی می‌کند. این شاید نشان‌دهنده این امر باشد که او نقش کمی در این فیلم دارد یا در دنباله فیلم او را می‌بینیم. هرچند برای صحبت کردن درباره دنباله فیلم زود است اما این فیلم می‌تواند چیزی را به سونی دهد که سال‌ها به دنبال آن هستند.

تریلر این فیلم سینمایی را از ایران آرت ببینید.

تام هاردی ونوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین