کد خبر: 19636 A

روایت کمال تبریزی از مارموز بازی‌اش / احمدی‌نژاد سوژه می‌شود؟!

روایت کمال تبریزی از مارموز بازی‌اش / احمدی‌نژاد سوژه می‌شود؟!

کارگردان "مارموز" گفت: این فیلم یک طنز انتقادی و اجتماعی است، هر چند که بستر روایت آن سیاسی به نظر برسد!

ایران آرت: کمال تبریزی این روزها حسابی سرش شلوغ است؛ او چندی پیش داور سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود و حالا قرار است پرستاره‌ترین فیلم تاریخ ایران با نام "ما همه با هم هستیم" را بسازد.

کارگردان فیلم "مارمولک" در سکوت خبری فیلمی با نام "مارموز" ساخته که ابتدا نامش "خودسر" بود. این فیلم گرچه در زمان تولیدش چندان سر و صدا نکرد و اخبار مربوط به آن رسانه‌ای نشد ولی حالا با پخش تیزر جنجالی‌اش حسابی سر و صدا کرده است.

به گزارش ایران آرت، حامد بهداد در این فیلم نقش یک سیاستمدار را دارد که برخی می‌گویند این سیاستمدار احتمالاً محمود احمدی‌نژاد است. محمد تاجیک، یکی از خبرنگاران حوزه سینما هم گفته که این فیلم به ماجرای بست‌نشینی احمدی‌نژاد و یارانش کنایه‌های تندی زده است.

فیلم "مارموز" این روزها در بخش غیررقابتی جشنواره جهانی فجر اکران می‌شود که کمال تبریزی به همین مناسبت با روزنامه اعتماد گفت‌وگویی داشته و شما گزیده‌ای از صحبت‌هایش را در ایران آرت خواهید خواند.

** "مارموز" یک طنز انتقادی و کاملا اجتماعی است هرچند که بستر روایت قصه آن سیاسی به نظر برسد! این فیلم برای ** اکران عمومی و توجه اقشار مختلف مردمی ساخته ‌و پرداخته شده است.

** اتفاق عجیبی را که دریکی از سفرهایم به کن پیش آمد فراموش نمی‌کنم! در صف یکی از فیلم‌های موردتوجه جشنواره با تعدادی از رفقا ایستاده بودیم که ناگهان کسی که سرووضعی کاملا معمولی و عامیانه داشت پیش آمد و از ما پرسید: «اینجا چه خبر است؟!» و ما همگی با حیرت تمام پاسخ دادیم که: خبر جشنواره جهانی کن!

** به نظر می‌آید میر کریمی مدیریت و توان برقراری ارتباط با دو جناح را دارد و نگاه جهانی او باعث شده اهالی سینما این رویداد را بیشتر بپذیرند شما چه عقیده‌ای دارید؟

** از نگاهی که به‌صورت نورچشمی باشد بدم می‌آید! فیلمسازی که فیلم خوب بسازد ازنظرها دور نمی‌ماند حتی اگر منتخب جشنواره‌ای نباشد!

** نگرانی از عدم اکران "مارموز"؟ متاسفانه شرایط حال سینمای ایران به‌گونه‌ای است که سینماگران باید نگران همه‌چیز باشند!

** سعی من همیشه این بوده که از سینمای موردعلاقه‌ام فاصله نگیرم به هر آنچه تاکنون ساخته‌ام علاقه هم دارم و هرگز کاری را که دوست نداشته باشم انجام نداده و نخواهم داد!

تیزر این فیلم سینمایی را از ایران آرت ببینید.

حامد بهداد کمال تبریزی محمود احمدی نژاد مارموز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین