کد خبر: 19610 A

پشت پرده رد جایزه یک میلیون دلاری ناتالی پورتمن / پای نتانیاهو در میان است

پشت پرده رد جایزه یک میلیون دلاری ناتالی پورتمن / پای نتانیاهو در میان است

ناتالی پورتمن گفت: من به اسرائیل نرفتم چون قرار بود نتانیاهو در آن مراسم سخنرانی کند.

ایران آرت: ناتالی پورتمن، ستاره سرشناس سینمای هالیوود درباره رد جایزه یک میلیون دلاری اسرائیل توضیح داد.

به گزارش ایران آرت، روز گذشته خبری مبنی بر رد جایزه ژنسیس توسط ناتالی پورتمن در رسانه‌ها اعلام شد که اکنون این بازیگر درباره تصمیم خود توضیح داده است.

این بازیگر مشهور آمریکایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: تصمیم من درباره عدم حضور در مراسم اهدای جایزه نادرست تفسیر شده است. اجازه بدهید خودم در این مورد صحبت کنم. من تصمیم گرفتم نروم چون نمی‌خواستم تأیید فعالیت بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر اسرائیل) را نشان بدهم که قرار بود در این مراسم سخنرانی کند.

جایزه ژنسیس برای تجلیل از افراد هنرمندی اهدا می‌شود که تلاش خود را وقف جامعه یهودیان و ارزش‌های یهودی می‌کنند. این جایزه که امسال برای تجلیل از دستاوردهای ناتالی پورتمن قرار بود به وی اهدا شود با مخالفت این بازیگر روبرو شد.

بنیاد جایزه ژنسیس با صدور بیانیه‌ای از پورتمن به عنوان بازیگری مطرح و یک فعال اجتماعی یاد کرده و ابراز علاقه کرده بود که میزبان وی باشد اما پس از اعلام نظر پورتمن آنها ابراز تاسف کردند که پورتمن به دلایل سیاسی حاضر به سفر به بیت‌المقدس نیست.

این در حالی است که در ماه دسامبر نیز خواننده جوان "لرد" کنسرت خود را لغو کرد و اعلام کرد به تل آویو نمی‌رود تا از جنبش بایکوت اسراییل حمایت کرده باشد.

بنیامین نتانیاهو ناتالی پورتمن نتانیاهو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین