کد خبر: 19591 A

دختر 14 ساله در میان 100 چهره تأثیرگذار سال 2018

دختر 14 ساله در میان 100 چهره تأثیرگذار سال 2018

میلی بابی براون در ۱۴ سالگی به جمع ۱۰۰ چهره پرنفوذ سال ۲۰۱۸ هفته‌نامه تایم راه یافت.

ایران آرت: میلی بابی براون که در ۱۲ سالگی با بازی در سریال محبوب «چیزهای عجیب» به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شد، در ۱۴ سالگی به جمع ۱۰۰ چهره پرنفوذ سال ۲۰۱۸ از نگاه هفته‌نامه تایم راه یافت.

به گزارش همشهری آنلاین، بازیگر 14 ساله بریتانیایی که هوادار سرسخت باشگاه لیورپول است و به شدت از کوسه، تاریکی و سراشیبی می‌ترسد، در سریال علمی خیالی شبکه نتفلیکس به نقش ایلِوِن ظاهر شد. همین نقش هم او را روانه هالیوود کرد تا دو سال پس از «چیزهای عجیب» وارد فهرست 100 چهره پرنفوذ دنیای امروز هفته‌نامه تایم شود. بابی براون پیش از رسیدن به شهرت در پنج سریال دیگر ایفای نقش کرده بود.

در کارنامه ستاره 14 ساله هالیوودی چند جایزه و نامزدی هم دیده می‌شود که تمام آنها مربوط به بازی در دو فصل «چیزهای عجیب» می‌شود؛ از جمله بهترین بازیگر جوایز ساترن و مراسم MTV. بابی براون سال آینده میلادی با فیلم سینمایی «گودزیلا: پادشاه هیولاها» به پرده بازمی‌گردد. مورد عجیب دیگر در کارنامه ستاره نوجوان تهیه‌کنندگی اوست.

«رازهای انولا هلمز» نخستین پروژه بابی براون در مقام تهیه‌کننده هالیوود است که بر اساس داستان‌های پرخواننده نانسی اسپرینگر آمریکایی تولید می‌شود. قرار است بازیگر نوظهور در این فیلم نقش خواهر جوان‌تر شرلوک هلمز، کارآگاه سرشناس را ایفا کند.

مجله تایم میلی بابی برآن چیزهای عجیب میلی بابی براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین