کد خبر: 19574 A

خون‌آشام معروف برمی‌گردد

خون‌آشام معروف برمی‌گردد

ایان سامرهلدر، بازیگر محبوب سریال خاطرات خون آشام ، به‌تازگی به جمع بازیگران سریال "جنگ‌های وی" (V-Wars) شبکه نتفلیکس پیوست.

ایران آرت: طی بیانیه‌ای اعلام شد که ایان سامرهلدر و شبکه نتفلیکس قرارداد یک همکاری را با یکدیگر امضا کرده‌اند. به واسطه این قرارداد، سامرهلدر به جمع بازیگران سریال V Wars (جنگ های وی) اضافه شده و قرار است در این مجموعه ایفای نقش کند.

به گزارش زومجی، داستان این سریال ۱۰ قسمتی قرار است اقتباسی از سری کتاب کمیک کمپانی IDW که با همین نام و به قلم نویسنده معروف و محبوب این عرصه یعنی جاناتان مابری نوشته شده، باشد.

ایان سامرهلدر قرار است در سریال V-Wars نقش شخصیت اصلی و محبوب داستان یعنی دکتر لوتر سوان را ایفا کند. دکتر لوتر سوان زمانی به دنیای وحشتناک مملو از خون‌آشام معرفی می‌شود که بهترین دوست او یعنی مایکل فین، تسلیم یک بیماری خاص می‌شود. این بیماری در نهایت او را تبدیل به یک خون‌آشام می‌کند که مجبور است از خون بقیه انسان‌ها تغذیه کند. زمان خیلی زیادی نمی‌گذرد که این بیماری، شایع و بین افراد بسیار زیادی پخش می‌شود. 

اگر از رزومه پربار ایان سامرهلدر خبر داشته باشید، حتما می‌دانید که او با دنیای ماورا طبیعی آنقدرها هم غریبه نیست. او در طی این سال‌ها در پروژه‌های زیادی حضور داشته، اما بیشتر سینما و تلویزیون دوستان، او را به خاطر ایفای نقش بون کارلایل در سریال Lost (لاست) از شبکه ABC و همچنین نقش دیمن سالواتوره در سریال خاطرات یک خون آشام) از شبکه The CW می‌شناسند.

کمپانی High Park Entertainment به‌همراه کمپانی IDW Entertainment قرار است تهیه کنندگی پروژه تولید این سریال را بر عهده داشته باشند و برد ترنر، کارگردان کانادایی سریال "دروازه ستارگان آتلانتیس" هم کارگردانی این مجموعه را به عهده دارد.

ایان سامرهلدر خاطرات خون آشام جنگ های وی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین