کد خبر: 19560 A

ادعای جالب بازیگر مشهور در ایران / تارانتینو گفت من بت او هستم!

ادعای جالب بازیگر مشهور در ایران / تارانتینو گفت من بت او هستم!

فرانکو نرو بازیگر کهنه‌کار درباره ارتباطش با تارانتینو و فدریکو فلینی می‌گوید.

ایران آرت: فرانکو نرو بازیگر سرشناس ایتالیایی که در بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی مقابل دوربین رفته، یکی از مهمان ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

به گزارش ایران آرت، این بازیگر در اولین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با روابط عمومی جشنواره گفتگو کرده که در بخشهایی از آن را در ادامه خواهید خواند.

 ** در شهر اویدو اسپانیا مشغول فیلم‌برداری فیلمی اسپانیایی بودیم. تهیه‌کننده‌اش هاروی واینستین بود، تهیه‌کننده‌ای که امروز اسمش بر سر زبان‌هاست. پنه‌لوپه کروز در این فیلم اسپانیایی («گفت‌وگو با فرشتگان» ساخته نیک هم محصول ۱۹۹۸) نقش دخترم را ایفا کرد. یک روز واینستین به جشنواره سن سباستین رفت. در جشنواره به فیلمساز جوانی می‌گوید که با فرانکو نرو دارد فیلم می‌سازد. این فیلمساز جوان هیجان‌زده می‌شود و می‌گوید او بت من است. حتماً نرو را به من معرفی کن. او کوئنتین تارانتینو بود.

** تارانتینو در سال‌های بعدی در مصاحبه‌های مختلف بارها به من اشاره کرد. روزی به رم آمد تا با من ملاقات کند و گفت شهر را ترک نمی‌کند تا من را ببیند. بعد در رستوران خیلی معروفی در یکی از میدان‌های مشهور شهر رم همدیگر را دیدیم. تا من را دید در آغوشم گرفت و از زندگی خود تعریف کرد.

** تارانتینو ۱۴ ساله بود که در یک ویدیو کلوب کار می‌کرد و در آنجا هر روز فیلم‌های من را می‌دید. بعد تمام فیلم‌های من را که پخش جهانی نشده بود با جستجو پیدا کرده بود. واقعاً تمام فیلم‌های من، دیالوگ‌های من و موسیقی‌های فیلم‌ها را در خاطر داشت.

** ونسا ردگریو یکی از بزرگ‌ترین بازیگران دنیاست. پس همکاری با او سخت است. با وجودی که همکاری با ردگریو سخت است، اما همکاری با او لذت‌بخش هم هست، چون دائماً سر صحنه چیزی به نقش اضافه می‌کند. ما تقریباً در ده فیلم با یکدیگر همکاری کردیم و بازهم همکاری خواهیم کرد.

** در میان فیلمسازان ایتالیایی دوست داشتم با فدریکو فلینی همکاری کنم. نه به خاطر اینکه فیلمساز خوبی بود، بلکه چون دوستان خوبی بودیم و همیشه با من شوخی می‌کرد که تو چرا آن‌قدر خوشگلی. زیادی خوشگلی!

کوئنتین تارانتینو تارانتینو فرانکو نرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین