کد خبر: 19557 A

جایزه ویژه بفتا برای "بازی تاج و تخت"

جایزه ویژه بفتا برای "بازی تاج و تخت"

جایزه ویژه بفتا امسال به سریال "بازی تاج و تخت" می‌رسد.

ایران آرت: آکادمی هنرهای تلویزیون بریتانیا امسال جایزه ویژه کرافت بفتا را به تیم تولید سریال پرهزینه «بازی تاج و تخت» از شبکه HBO اعطا خواهد کرد.

به گزارش پانا به نقل از ورایتی، هانا موری (بازیگر نقش گیلی) و جان بردلی (بازیگر نقش سم) از طرف تیم «Game of Therones» برای گرفتن جایزه در مراسم حضور خواهند داشت. بنا به اعلام آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا (BAFTA)، این جایزه با هدف تقدیر از تلاش‌هایی اعطا می‌شود که به گسترش قلمرو تولید فیلم در حوزه فانتزی حماسی می‌انجامد.

تهیه کنندگان سریال این روزها در حال فیلمبرداری فصل هشتم (آخر) سریال هستند که قرار است در سال 2019 از تلویزیون پخش شود. شبکه اچ بی او اخیرا در حال طراحی چند اسپین آف (دنباله) احتمالی برای این سریال پرطرفدار است.

اعطای این جایزه به «بازی تاج و تخت» در واقع تشکر از ساخت این سریال پرهزینه در کشور بریتانیا به شمار می‌رود. آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا اعلام کرد: این سریال در لوکیشن‌های مختلفی در ایرلند شمالی فیلمبرداری شد و یکی از محل‌های اصلی تولید فیلم نیز در استودیو تایتانیک در شهر بلفاست پایتخت ایرلند شمالی است که از قسمت اول این سریال سریال جزو پایگاه‌های اصلی تولید بوده است.

«دی بی وایس» و «دیوید بنیاف» تهیه‌کنندگان سریال «گیم آو ترونز» به نمایندگی از تیم تولید طی بیانیه‌ای اعلام کردند: برای تولید یک فیلم یا سریال تلویزیونی آدم‌های بسیاری به سختی تلاش می‌کنند؛ آنها نیز به اندازه بازیگرها، کارگردان‌ها، نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌ها خلاق و سزاوار تقدیر و تشکر هستند.

مراسم اعطای جایزه کرافت بفتا روز 22 آوریل 2018 در شهر لندن برگزار می‌شود.

بازی تاج و تخت بفتا کرافت بفتا هانا موری جان بردلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین