کد خبر: 19312 A

نیکول کیدمن در جستجوی علت بدبختی است

نیکول کیدمن در جستجوی علت بدبختی است

مجموعه جدید تلویزیونی بازیگر اسکار گرفته سینما، "علت بدبختی" نام دارد.

ایران آرت: نیکول کیدمن خشنود از موفقیت بالای انتقادی و هنری «دروغ‌های کوچک بزرگ»، پروژه بزرگ تازه تلویزیونی‌اش را آغاز می‌‌کند.

به گزارش جام جم، مجموعه جدید تلویزیونی بازیگر اسکار گرفته سینما، «علت بدبختی» نام دارد. دیوید ای‌کلی و برونا پاپانرآ که دروغ‌های کوچک بزرگ را تهیه کردند، عوامل اصلی تولید علت بدبختی هستند. آنها که از بازی و همکاری کیدمن در این مجموعه بسیار راضی بوده‌اند، برای درام تازه‌شان دوباره سراغ او رفته‌اند و نقش اصلی داستان را به‌دست او سپرده‌اند.

فیلمنامه اقتباسی علت بدبختی با نگاهی به نوول پرخواننده «تو باید می‌دانستی» جین هانف کورلیتز نوشته می‌شود. شبکه تلویزیونی اچ‌بی او پخش مجموعه را به‌عهده دارد. علت بدبختی به‌صورت یک مینی سریال ساخته می‌شود. دیوید ای‌کلی فیلمنامه مجموعه را برای چهار یا پنج قسمت یک ساعته آماده خواهد کرد. اما شنیده می‌شود که شاید این درام پرتنش در هشت اپیزود تولید شود.

داستان دلهره‌آور و روان کاوانه مجموعه، درباره گریس ساچز زنی چهل ساله است. نقش این کاراکتر را کیدمن در جلوی دوربین بازی می‌کند. او در تمام سال‌های زندگی‌اش به آن شکلی زندگی کرده که دوست داشته است. گریس تراپیستی موفق و فعال است که خود را آماده انتشار اولین کتابی می‌کند که نوشته و امید زیادی به موفقیت آن در بین منتقدان ادبی و اهالی کتابخوان دارد. همسرش بسیار وفادار است و خود را وقف زندگی خانوادگی کرده و پسر نوجوانش در مدرسه‌ای خصوصی در شهر نیویورک درس می‌خواند. اما مدتی قبل از انتشار کتاب، اتفاقی رخ می‌دهد که راه تازه‌ای را در زندگی گریس باز می‌کند.

برای نیکول کیدمن همکاری تازه با اچ‌بی او و کلی، جذاب و هیجان‌آور است. او مدتی قبل برای بازی در نقش کاراکتر سلسته رایت در دروغ‌های کوچک بزرگ، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی مراسم‌های گلدن‌گلوب، امی (اسکار تلویزیونی) و اتحادیه بازیگران آمریکا (سگ) شد. به همین دلیل است که منتقدان هنری می‌گویند او بیشتر از هر کس دیگری، چشم انتظار تولید علت بدبختی است.

نیکول کیدمن علت بدبختی دروغ های کوچک بزرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین