کد خبر: 19281 A

کتایون ریاحی: به زودی برمی‌گردم

کتایون ریاحی: به زودی برمی‌گردم

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" خبر از بازگشت خود عرصه بازیگری در سال جاری داد.

ایران آرت: شاید قدیمی‌ترها کتایون ریاحی را با «کشتی آنجلیکا» یا حتی سریال «سایه همسایه» به خاطر بیاورند. کمی جوان تر از آنها، او را با «پدرسالار» شناختند؛ عروس آرام و سربزیر حاج اسدالله که متانت و صبوری را مشق می کرد. اما نسلی که زمان نمایش آن مجموعه ها حتی به دنیا نیامده بودند او را بیشتر با مجموعه «یوسف پیامبر» می شناسند و ایفای نقش زلیخا و البته بعد از آن هنوز کار جدیدی انجام نداده است.

مدت هاست که او را نه در تلویزیون دیده ایم و نه بر پرده سینما. این کم کاری البته فقط مربوط به حوزه سینما و تلویزیون می شود، کتایون ریاحی همچنان یک فعال اجتماعی است و در حوزه خیریه، بنیاد نیکوکاری کمک را اداره می کند. زهرا شیپوری در سالنامه آرمان امروز گفتگویی با این بازیگر انجام داده که در ادامه خواهید خواند.

** امسال توانستم فیلم «به وقت شام» را ببینم که البته فیلم بسیار خوبی هم بود. در این فیلم علاوه بر اینکه مردم صحنه های هیجان انگیز و با جلوه های ویژه خوب می بینند، متوجه می شوند که چه دلاوری هایی شده تا سرزمین و مرزهای ما از خطر داعش در امان باشد. دلم می خواست بقیه فیلم ها را هم ببینم اما هم بلیط نداشتم و هم مشکلات دیگری بود که فرصتش پیش نیامد. تعریف فیلم های امسال را شنیده ام و انشاالله همه شان را خواهم دید.

** به لطف خدا امیدوارم برای سال 97 و جشنواره بعدی فیلم داشته باشم.

** دستم نشکسته، فقط کمی ضرب دیده. البته الان بهترم.

** کارهایی از این دست که به آنها نیکوکاری و خیریه می گوییم تقریبا همیشه بخشی از زندگی من بوده است و فکر می کنم کم و بیش بخشی از زندگی همه آدم هاست و فقط بستگی به توان، بضاعت و توجه دارد حتی به اندازه یک لبخند امیدبخش هم می شود نیکوکار بود. بعد از خداحافظی از سینما و سفرم به آفریقا این مسئله برای من جدی تر شد. 

** جلوه حضور و کمک و مردم شریف ما از تلاش هنرمندان در زمینه زلزله بسیار پررنگ تر بود. من دیدم آقای مسئولی برای این که از زیر با مسئولیتش فرار کند گفته بود چهره ها در این زلزله کار خاصی نکردند. فراموش نکنیم که برخی کارها وظیفه عده ای است که انجام بدهند ولی عده ای کارهای بزرگ تری از آنها می کنند در حالی که چنین وظیفه ای ندارند.

** بازیگری منافاتی با مادر بودن دارد؟ حتما دارد! حرفه بازیگری زمان و مکان خاصی ندارد و تو به این دلیل خیلی از لحظاتی را که می توانی کنار خانواده ات باشی، از دست می دهی.

کتایون ریاحی به وقت شام زلیخا یوسف پیامبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین