کد خبر: 19229 A

عیدی تلویزیون در شب مبعث با "پایتخت" و "کلاه قرمزی"

عیدی تلویزیون در شب مبعث با "پایتخت" و "کلاه قرمزی"

شبکه‌های مختلف تلویزیون به مناسبت عید مبعث تدارک ویژه‌ای برای مخاطبان دیده‌اند.

ایران آرت: به مناسبت عید مبعث قسمت جدیدی از سریال «کلاه قرمزی» و پشت صحنه «پایتخت» از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شبکه‌های مختلف تلویزیون به مناسبت عید مبعث تدارک ویژه‌ای برای مخاطبان دیده‌اند و علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که برای پخش در این روز در نظر گرفته‌اند پشت صحنه سریال «پایتخت» و پخش قسمت جدیدی از «کلاه قرمزی» هم از برنامه‌هایی است که احتمالا توجه مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

شبکه یک سیما

 شب مبعث حوالی ساعت 23:15 به مدت 80 دقیقه گزیده ای از برنامه «یک یک» ویژه تحویل سال شبکه یک پخش می شود و روز مبعث حوالی ساعت 10:30 تکرار این برنامه روی آنتن می رود.

پشت صحنه سریال  «پایتخت» جمعه 24 فروردین ماه حوالی ساعت 16 پخش می شود.

شبکه دو سیما

«کلاه قرمزی» به همراه عروسک‌های دوست داشتنی آن در شب عید مبعث مهمان مخاطبان شبکه دو سیما می شود.

قسمت جدید مجموعه «کلاه قرمزی» جمعه 24 فروردین ساعت 21:30 مصادف با شب عید مبعث پخش می شود و تکرار آن ساعت ۲۴ جمعه و ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۵ فروردین (روز مبعث) پخش خواهد شد و برنامه های «یه گله جا»، «بهترین شو»، «مسابقه محله» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو نیز به صورت ویژه ای تقدیم مخاطبان خواهد شد.

شبکه پنج سیما

ویژه برنامه شاد و ترکیبی «تازه شو» ویژه عید بزرگ مبعث، شنبه 25 فروردین ماه ساعت 21:30 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این برنامه به تهیه کنندگی امیر خائفزاده و با اجرای علی معصومی با بخش های مختلف مهمان خانه مخاطبان می شود.

«تازه شو» ویژه برنامه زنده استودیویی با بخش های مختلفی همچون دعوت از مهمان، میان برنامه نمایشی، وله و.... است، که از 20 فروردین ماه هر شب ساعت 21:30 دقیقه بر روی آنتن شبکه پنج رفته و آخرین قسمت آن عید مبعث پخش می شود.

شبکه مستند سیما

مستند تحسین‌شده‌ «من کاکاسیاه تو نیستم» به کارگردانی رائول پک نیز با رویکردی جسورانه به مقوله تاریخ نژادپرستی در آمریکا پرداخته است. این مستند در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو جایزه‌ی بهترین مستند را از نگاه مردم گرفت و تجسمی از رمان تمام‌نشده‌ی جیمز بالدوین به همین نام است. این مستند شنبه 25 فروردین ساعت 13:30 روی انتن شبکه مستند می رود.

مستند «آقای سبز» دیگر ویژه برنامه شبکه مستند نیز روایتی از زندگی ناصر خاکی، تاکسیران مشهور تهران است که به سرگذشت زندگی او و چگونگی شکل‌گیری تاکسی خاص او می‌پردازد.

پایتخت کلاه قرمزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین