کد خبر: 19225 A

سفر ۴۵۰۰ کیلومتری بازیگر معروف برای تبلیغ یک آلبوم موسیقی

سفر ۴۵۰۰ کیلومتری بازیگر معروف برای تبلیغ یک آلبوم موسیقی

بازیگر آمریکایی توری در سراسر این کشور برای معرفی آلبوم جدیدش برگزار کرد

ایران آرت: جرد لتو، بازیگر برنده اسکار با وسایل مختلف از هوایی گرفته تا قطار و اتومبیل راهی نقاط مختلف آمریکا شد تا جدیدترین آلبوم گروهش را از نیویورک تا لس‌آنجلس به هوادارانش معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، لتو که خواننده «Thirty Seconds to Mars» است، این تور ۵ روزه برای معرفی آلبوم جدیدش ترتیب داد. این پنجمین آلبوم گروه اوست و با عنوان «آمریکا» هفته پیش به بازار آمده است.

لتو ۴۶ ساله همه ترانه‌های خودش را اجرا می‌کند. او سفر تقریبا ۴۵۰۰ کیلومتری خودش را مستند کرده و می‌گوید برای ارتباط با مردم نیاز به چنین سفرهای طولانی دارد.

او افزود خودش را سلبریتی نمی‌داند و می‌خواهد همیشه خود را به چالش بکشد. وی گفت این سفر به او کمک کرده تا بفهمد با وجود دوقطبی شدن جامعه آمریکا باز آمریکایی‌ها حسی مشترک دارند.

بازیگر نقش ژوکر افزود: ‌باید چشم‌هایمان را باز نگه داریم و یادمان باشد که با وجود این همه جوامع مختلف در دل جامعه ما، باید همه با هم همراه و یک جامعه متحد باشیم.

این بازیگر جایزه اسکار را برای ایفای نقش یک بیمار اچ‌آی‌وی مثبت در سال ۲۰۱۳ در فیلمی با عنوان «کلوپ خریداران دالاس» به دست آورد و اکنون در حال کارگردانی مستندی با عنوان «یک روز از زندگی آمریکا» است که به بررسی زندگی‌ آمریکایی‌ها در روز استقلال در ۴ جولای ۲۰۱۷ پرداخته است.

با این حال این نخستین سفر جرد لتو در سراسر آمریکا نبود و خودش گفته است وقتی خیلی جوان بود برای اولین بار دست به این کار زد تا به لس‌آنجلس برسد و کارگردان شود.  

هالیوود جرد لتو جوکر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین