کد خبر: 19212 A

پسر خسرو شکیبایی جا پای پدر گذاشت / عکس

پسر خسرو شکیبایی جا پای پدر گذاشت / عکس

با پایان فیلمبرداری «مِشمِشه» این فیلم هم‌اکنون در مراحل پایانی فنی قرار دارد.

ایران آرت: پوریا شکیبایی، پسر مرحوم خسرو شکیبایی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «مشمشه» جلوی دوربین رفت.

فیلمبرداری و تدوین فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور به ‌پایان رسیده و در حال حاضر این فیلم در مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری قرار دارد.تدوین توسط کاوه ایمانی انجام شده و سامان شهامت نیز بزودی صداگذاری را آغاز می‌کند.

ناصر چشم‌آذر که پیش‌تر ساخت موسیقی فیلم‌های «اگه می‌تونی منو بگیر» و «چند می‌گیری گریه کنی» -دیگر ساخته‌های سینمایی شاهد احمدلو - را برعهده داشت، در فیلم جدید این کارگردان نیز با وی همکاری خواهد کرد. این آهنگساز مطرح در روزهای پیش رو ساخت موسیقی «مِشمِشه» را آغاز می‌کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، نسخه نهایی «مِشمِشه» تا یک ماه آینده و با اتمام کامل مراحل فنی آماده نمایش خواهد شد.

پوریا شکیبایى، سحر صباغ‌سرشت، حسن رضایى، بابک نورى، احمد یاورى‌شاد، محسن دلیخون، شهریار حیدرى، بهناز توسلى، نسیم فروغ، مهران آتش‌زاى، احسان بابازاده، فرید شهریارى، همراه با هنرمندان نوجوان رعنا چشم‌آذر و امین على شهسوارى، و (با حضور) محمدرضا داودنژاد و فاطمه شکرى بازیگران این فیلم هستند.

14

 «مِشمِشه» یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می‌کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می‌کند….

پوریا شکیبایی ناصر چشم آذر مشمشه شاهد احمدلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین