کد خبر: 19190 A

بازیگر سرشناس به جرمی عجیب بازداشت شد

بازیگر سرشناس به جرمی عجیب بازداشت شد

تی‌جی میلر بازیگر و کمدین سرشناس آمریکایی به گزارش جعلی عمدی بمب‌گذاری متهم شد و ممکن است به زندان محکوم شود.

ایران آرت: تی جی میلر متهم شده است که هنگام سفر با قطار عمدا و به دروغ به پلیس خبر از بمب‌گذاری داده است. او که با پلیس تماس گرفته و خبر داده بود زنی را با یک بمب دست ساز در قطار دیده است، دوشنبه در نیویورک بازداشت شد.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش جعلی این بازیگر به پلیس سبب شد که قطار متوقف و برای یافتن بمب کاملا جستجو شود اما در نهایت چیزی پیدا نشد. در صورت اثبات اتهام میلر او به گذراندن حداکثر ۵ سال در زندان محکوم خواهد شد.

میلر که بیش از همه برای بازی در سریال «سیلیکون ولی» مشهور است در چندین فیلم سینمایی هالیوودی از جمله «دد پول» و «کلاورفیلد» نیز جلوی دوربین رفته است.

به گفته مسئولان قضایی این بازیگر در نخستین تماس خود با پلیس مدعی شد که زن حامل بمب «موهای قهوه‌ای و روسری» دارد و در تماس بعدی پلیس با او اطلاعاتی متفاوت درباره زن ارائه کرد. به گفته مقامات او در تماسش با پلیس مدعی شد که آن زن مدام کیفش را چک می‌کند بدون اینکه چیزی از آن بیرون بیاورد.

البته در آغاز امر نیز پلیس به حرف‌های میلر مشکوک شده و از او خواسته بود که اگر حالت طبیعی ندارد و مشروبات الکلی مصرف کرده، اعلام کند.

در نهایت قطار متوقف و جستجو می‌شود اما هیچ ماده منفجره‌ای پیدا نمی‌شود. در بررسی‌های نخست و بر اساس شهادت برخی از مسافران قطار مشخص می‌شود که میلر در حالت مستی سوار قطار شده و حالت عادی نداشته است.

اکنون میلر با قرار وثیقه آزاد شده و هنوز هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

هالیوود تی جی میلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین