کد خبر: 19187 A

فیلم جدید شهاب حسینی در انگلیس اکران شد / آقای بازیگر در کسوت یک راننده تاکسی

فیلم جدید شهاب حسینی در انگلیس اکران شد / آقای بازیگر در کسوت یک راننده تاکسی

کارگردان فیلم "غلام" احتمال نمایش این فیلم در ایران را رد نکرد.

ایران آرت: شهاب حسینی در سکوت خبری در فیلمی به نام «غلام» بازی داشته که این روزها در انگلستان اکران محدودی گرفته است.او در این فیلم نقش یک راننده تاکسی به نام غلام را دارد. میترا تبریزیان که به عنوان عکاس ساکن لندن فعالیت دارد، حالا به یک تجربه سینمایی دست زده است. او فیلمنامه این فیلم را براساس طرحی از سیروس مسعودی نوشته که یکی از تهیه کنندگان فیلم نیز است.

حسینی در این فیلم با بهروز به نژاد، بازیگر سینمای پیش از انقلاب همبازی شده است. ناصر معمارضیا،تریسی بنت،آرمین کریما،راسل پارسی،آمرجیت دو،کارین اسکینر کارتر و … دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بی بی سی در خبری که منتشر کرده این فیلم را از حیث روایت شبیه به ساخته درخشان مارتین اسکورسیزی دانسته و می نویسد:«راننده تاکسی» ساخته مارتین اسکورسیزی (با فیلمنامه پل شریدر) برای همگان فیلمی آشنا است با دستمایه ای که حالا یکی از داستان های کلاسیک سینماست: یک راننده تاکسی که علیه فساد اطرافش می شورد و یک تنه در مقابل آن می ایستد. این بار داستانی شبیه به همین را در فیلم تازه ای می بینیم به نام «غلام» ساخته میترا تبریزیان که در لندن ساخته شده و این روزها اکران محدودی در بریتانیا دارد. راننده تاکسی ای که علیه اطرافش می شورد، کسی نیست جز شهاب حسینی، بازیگری که جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را برای بازی در فیلم “گذشته” ساخته اصغر فرهادی در کارنامه دارد.

_100781533_gholam-3

کارگردان فیلم در جلسه پرسش و پاسخ در سینمای ریجنت استریت در لندن گفت که همه به او گفته اند که به سراغ شهاب حسینی نرود و «امکان ندارد که او بازی در یک فیلم کم بودجه این چنینی در لندن را قبول کند»، اما او در ایران به دیدار این بازیگر شناخته شده – که در حال کارگردانی فیلمش بوده- رفته و او به دلیل موضوع و فیلمنامه قبول کرده که در فیلم بازی کند.

زمانی که درباره عکس العمل و نظر این بازیگر درباره فیلم پرسیده شد، تبریزیان اشاره کرد که شهاب حسینی هنوز فیلم را ندیده چون مایل نیست که لینک اینترنتی فیلم برای او فرستاده شود و منتظر است تا به شکل دیگری فیلم را به تماشا کند.

یکی از حضار در این جلسه گفت تصویری که از لندن در فیلم ترسیم شده به نظر می رسد امکان نمایش فیلم را در ایران مهیا کند و کارگردان فیلم احتمال نمایش فیلم در ایران را رد نکرد. فیلم از جهت موضوع و نوع پوشش بازیگران، به نظر می رسد که بتواند از سد ممیزی در ایران بگذرد و اکران شود.

شهاب حسینی غلام میترا تبریزیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین