کد خبر: 19145 A

ستاره سینما: در مورد خالکوبی‌هایم فضولی نکنید!

ستاره سینما: در مورد خالکوبی‌هایم فضولی نکنید!

بازیگر سرشناس هالیوود گفت: من شرایط خوبی دارم و پوستم با خالکوبی‌های زننده کلفت شده است؛ در مورد خالکوبی‌هایم فضولی نکنید!

ایران آرت: بن افلک، بازیگر مشهور نقش بتمن به خاطر خالکوبی روی بدنش سوژه رسانه‌ها شده است.

به گزارش ایران آرت، این بازیگر که چندی پیش مجله "یو اس ویکلی" از احتمال آشتی او با جنیفر گارنر، همسر سابق مشهورش خبر داده بود، به توییتر رفت تا به شایعات پاسخ بدهد.

ماجرا از جایی آغاز شد که هفته گذشته مجله "نیو یورکر" در گزارشی به تمسخر خالکوبی افلک پرداخت و آن را بحران میانسالی ستاره هالیوود دانست. این مجله ضمناً نقل قولی را از همسر سابق افلک هم منتشر کرد که نوشته بود: می‌دانید ما در شهرمان وقتی کسی از این‌ کارها می‌کند چه می‌گویم؟ می‌گوییم خدا شفایت بدهد!

مجله "نیو یورکر" در ادامه باز هم به تمسخر خالکوبی افلک می‌پردازد و آن را زننده می‌داند. ضمن این‌که نویسنده افلک را به خیانت به گارنر و همین‌طور تعرض جنسی به چند زن و حمایت از هاروی واینستین، تهیه‌کننده فاسد هالیوود متهم می‌کند.

در ادامه نویسنده عنوان می‌کند که افلک پس از جدایی‌اش از گارنر افسرده شده است و حال بد روحی دارد و این ادعایی است که قبلا "یو اس ویکلی" هم عنوان کرده بود و گفته بود که افلک از زمان جدایی، به گارنر التماس کرده تا به او بازگردد اما گارنر علاقه‌ای به آشتی نشان نداده است.

با این حال ستاره نقش بتمن به توییتر رفت و پاسخ همه شایعات را داد. افلک نوشت: من شرایط خوبی دارم و پوستم با خالکوبی‌های زننده کلفت شده است؛ در مورد خالکوبی‌هایم فضولی نکنید!

هالیوود بن افلک جنیفر گارنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین