کد خبر: 19144 A

جنگ ستارگان در راه تلویزیون

جنگ ستارگان در راه تلویزیون

جان فاورو این روزها در حال نوشتن فیلمنامه اپیزود اول و آزمایشی جنگ ستارگان تلویزیونی است.

ایران آرت: با آن‌که مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیل «جنگ ستارگان» با استقبال تماشاگران سینما در سراسر جهان همراه است، تهیه‌کنندگانش در فکر تولید نسخه تلویزیونی آن هم هستند. جان فاورو که دوستی و همکاری نزدیکی با کمپانی والت دیزنی دارد، برای کارگردانی قسمت اول مجموعه تلویزیونی این درام ماجراجویانه فضایی انتخاب شده است.

به گزارش جام جم به نقل از به نوشته نشریه ورایتی، فاورو این روزها در حال نوشتن فیلمنامه اپیزود اول و آزمایشی جنگ ستارگان تلویزیونی است. او یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه هم خواهد بود. فاورو که چند دهه قبل با بازی در درام جوان پسند و پربیننده تلویزیونی «دوستان» مطرح شد، برای کارگردانی فیلم‌های بسیار پرفروشی مثل «کتاب جنگل» و «آیرن من/ مرد آهنی» شهرت دارد. جنگ ستارگان فاورو زنده خواهد بود و نه انیمیشنی. قبل از این رسانه‌ها اخباری منتشر کرده بودند که احتمال تولید یک جنگ ستارگان کارتونی بسیار زیاد است. 

کمپانی دیزنی دلیلی برای انتخاب فاورو از بین کاندیداهای مختلف اعلام نکرده است. اما منتقدان به این نکته اشاره می‌کنند که او در دو قسمت اخیر این مجموعه فیلم، نقش و بازی داشته است. ظاهرا مدیران دیزنی متوجه این نکته شده اند که فاورو، علاقه بسیار زیادی به این مجموعه فیلم و داستان آن دارد. اما از آنجا که کارگردانی قسمت‌های مختلف سینمایی فیلم به دست فیلمسازان بسیار سرشناس داده می‌شود، کمپانی والت دیزنی تصمیم گرفته فاورو را در پروژه تلویزیونی خود درگیر کند.

فاورو که خود را از طرفداران قدیمی مجموعه فیلم جنگ ستارگان معرفی می‌کند، به خبرنگار ورایتی چنین می‌گوید: اگر در سن یازده سالگی به من می‌گفتید که قرار است در دنیای جنگ ستارگان شریک شوم و کاری برایش انجام دهم، محال بود باور کنم. می‌گفتم دارید دروغ می‌گویید! هنوز هم نمی‌توانم باور کنم که چنین پیشنهادی به من شده است. برای شروع کار فیلمبرداری لحظه شماری می‌کنم و می‌دانم که آن را با قلبم می‌سازم. ماجراجویی‌های کاراکترهای متعدد و رنگارنگ این مجموعه فیلم به قدری زیاد و وسیع است، که می‌توان تا دهه‌ها درباره‌شان فیلم و مجموعه تولید کرد.

جنگ ستارگان کمپانی والت دیزنی جان فاورو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین