کد خبر: 19112 A

ادعای عجیب یک بازیگر / در 6 ماه سلبریتی می‌شوم!

ادعای عجیب یک بازیگر / در 6 ماه سلبریتی می‌شوم!

بازیگر تلویزیون گفت: برای من اگر سلبریتی شدن هدف باشد رسیدن به آن کلاً شش ماه به طول می انجامد.

ایران آرت: مجید یاسر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو میزان، درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: خوشبختانه سال 96 سال بسیار پرکاری را پشت سر گذاشتم و در سه فیلم سینمایی بسیار خوب به ایفای نقش پرداختم. علاوه بر آن نمایشی را به صورت تور جهانی روی صحنه بردم.

وی درباره مضمون آثار سینمایی خود اضافه کرد: امسال سه فیلم در انتظار اکران "دم سرخ ها"، "فصل های رنگی" و "به وقت خماری" را دارم و در فیلم "فصل های رنگی" نقش اول را بازی کردم که در نوع خود اتفاق متفاوتی برای من خواهد بود.

بازیگر فیلم "روز سوم" درباره علاقه شخصی خود به چهره شدن در سینما افزود: من همیشه عاشق بازیگری بوده ام اما هیچ وقت دغدغه معروفیت و چهره شدن در سینما را نداشته ام. برای من اگر سلبریتی شدن هدف باشد رسیدن به آن کلاً شش ماه به طول می انجامد.

یاسر درباره آرزوی سینمایی خود خاطرنشان کرد: قطعاً اگر فیلمی را در جشنواره فیلم فجر داشته باشم بهترین بازی ام را ارائه می دهم. من با این کار به خودم کمک می کنم و برای این یاری از تمام این بیست سال تجربه استفاده می کنم. البته تمام دوستانی که در فجر حضور می یابند بهترین هستند و من از موفقیت آنها به شدت خوشحال می شوم. به عنوان مثال به شدت از نامزد نشدن جواد عزتی ناراحت شدم و این قضیه را به او گفتم. برای من سیمرغ بلورین رضایت مخاطبین و همکارانم است و اگر نه خود جایزه به سلیقه داوران اهدا می شود.

سلبریتی سینما مجید یاسر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین