کد خبر: 19053 A

ستاره زن سینما چاق می‌شود

ستاره زن سینما چاق می‌شود

آن هاتاوی بازیگر آمریکایی قرار است در شمایلی متفاوت در یک فیلم بازی کند.

ایران آرت: آن هاتاوی قصد دارد با اضافه وزن برای یک فیلم، در نقشی بازی کند که درباره یک فرد چاق است. وی با انتشار یک ویدیو از تمرین‌های روزانه‌اش در اینستاگرام نشان داده که به صورت یک کار روزانه این تمرین‌ها را انجام می‌دهد تا فرم بدنش را تغییر دهد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هاتاوی ۳۵ ساله نوشت: دارم برای یک نقش سینمایی وزن اضافه می‌کنم و اوضاع دارد خوب پیش می‌رود. برای همه آنهایی که قرار است در ماه‌های آینده مرا دست بیندازند باید بگویم این من نیستم، این شمایید.

با این حال بازیگر فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» نگفته این تغییر وزن برای چیست. او شماری از پروژه‌های در دست اجرا دارد که می‌تواند این تغییر وزن برای یکی از آن‌ها باشد.

از جمله فیلم «سریع زندگی کن راحت بمیر» که درباره یک زن نیویورکی است که زندگی‌اش با بچه‌دار شدن عوض می‌شود و «قایق زندگی» که درباره یک زن جوان است که برای قتل دادگاهی می‌شود.

فیلم بعدی هاتاوی که به زودی اکران می‌شود «اوشن هشت» است که در آن او در کنار شماری از زنان سرشناس سینما از جمله کیت بلانشت، داکوتا فنینگ، ساندرا بولاک و ریحانا بازی کرده است.

این در حالی است که جنیفر لارنس اخیرا برای بازی در نقش یک بالرین در فیلم «گنجشک قرمز» وزن کم کرده بود و می‌گفت همیشه احساس گرسنگی می‌کرد. وی در مصاحبه‌ای گفته بود روزی را به یاد می‌آورد که اجازه داشت فقط پنج ورق چیپس موز بخورد.

یکی از به یاد ماندنی‌ترین تغییر وزن‌ها را نیز رنه زلوگر برای فیلم «خاطرات بریجیت جونز» انجام داده بود که حدود ۱۵ کیلو اضافه وزن داشت.

بزرگ‌ترین تغییر وزن را کریستین بیل با فیلم «مکانیک» تجربه کرد که اجازه داشت تنها یک سیب و یک کنسرو تن در روز بخورد.

هالیوود آن هاتاوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین