کد خبر: 19041 A

رکورد تایتانیک شکسته شد / حمله پلنگ سیاه به جنگ ستارگان

رکورد تایتانیک شکسته شد / حمله پلنگ سیاه به جنگ ستارگان

فیلم‌ ابرقهرمانی "پلنگ سیاه" به کارگردانی رایان کوگلر همچنان به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهد.

ایران آرت: رکورد فروش فیلم «تایتانیک» در آمریکا شکسته و فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» به سومین اثر پرفروش تاریخ سینما در آمریکا تبدیل شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم‌ ابرقهرمانی «پلنگ سیاه»‌ به کارگردانی رایان کوگلر همچنان به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهد و در ادامه فروش چشمگیر خود به سومین اثر پرفروش تاریخ سینما در آمریکای شمالی تبدیل شد.

این فیلم پرهزنیه از کمپانی دیزنی هفته گذشته توانست با عبور از فیلم «تایتانیک» اثر مشهور جیمز کامرون پس از فیلم‌های «آواتار» و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در جایگاه سوم پرفروش‌های تاریخ سینما در آمریکا قرار بگیرد.

«تایتانیک» سال ۱۹۹۷ اکران شد و در نهایت در آمریکا به فروش ۶۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری دست پیدا کرد. البته فروش جهانی این فیلم بیش از ۲ میلیارد دلار بود و اکنون عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ را در اختیار دارد.

در نقطه مقابل «پلنگ سیاه» در گیشه جهانی تا کنون به فروشی بالاتر از یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون دلار دست پیدا کرده است که هنوز با رکورد «تایتانیک» فاصله بسیار دارد و بعید به نظر می‌رسد که حتی به نزدیکی آن برسد.

در فیلم «پلنگ سیاه» تقریبا تمام بازیگران اصلی سیاه‌پوست هستند و از این نظر در تاریخ فیلم‌های ابرقهرمانی بی‌نظیر است. در این فیلم داستان قومی پیشرفته و با نیروهای ابرقهرمانی در آفریقا روایت می‌شود.

آواتار جنگ ستارگان پلنگ سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین