کد خبر: 19034 A

خیانت کن و همسرت را نگه دار!/ همه چهره‌های هالیوود که شریک زندگی‌شان را بخشیدند

خیانت کن و همسرت را نگه دار!/ همه چهره‌های هالیوود که شریک زندگی‌شان را بخشیدند

فکر نکنید خدای ناکرده ایران‌آرت مروجِ چنین رفتاری است؛ ما فقط این گزارش را نقل کرده‌ایم...

ایران‌آرت: سایت سیمرغ گزارشی را ترجمه و منتشر کرده که شما را با زوج هایی از هالیوود آشنا می کند که با وجود خیانت یکی از طرفین، دیگری ترجیح داده زندگی خود را با همسرش ادامه دهد و در کنار او بماند.

 

 خیانت همسر و مشکلات زناشویی؛ از بیانسه تا کوین هارت و...

خیانت در میان ستارگان هالیوودی اتفاق غیرمعمولی نیست و معمولاً شرکای زندگی بعد از مسجل شدن خیانت طرف مقابل و یا حتی بروز شایعاتی قابل اعتنا در این مورد از همدیگر جدا می شوند. اما همواره این اتفاق رخ نمی دهد زیرا برخی اوقات علیرغم خیانت یکی از طرفین، طرف مقابل به جای دور کردن شریک زندگی اش از خود و جدایی تصمیم می گیرد که بماند و اوضاع را سروسامان دهد حتی اگر همسرش بارها به خیانت متهم شده باشد. در ادامه این مطلب شما را با زوج های هالیوودی آشنا خواهیم کرد که علیرغم خیانت یکی از طرفین، دیگری ترجیح داد زندگی خود را با همسرش ادامه دهد و در کنار او بماند.

 

جیمی برگمن و دیوید بوریناز

دیوید بوریناز بازیگری است که بیشتر او را به خاطر بازی در سریال «بافی قاتل خون آشام» (Buffy the Vampire Slayer) در نقش فرشته می شناسند اما سال ها بعد طرفدارانش او را در مقام یک نادم خائن به همسر شناختند. بوریناز از سال 2001 با جیمی برگمن ازدواج کرده بود اما در سال 2010 مجبور شد که در مورد روابط غیراخلاقی اش عذرخواهی کند. وی در مصاحبه ای با یک نشریه چنین گفت:" من به همسرم وفادار نبوده ام. ازدواج ما به خاطر خیانت های من لکه دار شده است. من مسئولیت پذیر نبوده ام".

 جیمی برگمن و دیوید بوریناز

جیمی برگمن و دیوید بوریناز

گفته می شود که وی بعد از یک ماجرای اخاذی تصمیم گرفت واقعیت ماجرا را به رسانه ها بگوید زیرا یکی از زنانی که با وی رابطه داشت از بوریناز درخواست مبلغی هنگفت به عنوان حق السکوت کرده بود و تهدید کرده بود که در صورت پرداخت نشدن این مبلغ، موضوع را رسانه ای خواهند کرد. وی در این مصاحبه چنین گفت:" این زن از من یک درخواست شش رقمی داشت و می گفت که اگر این مبلغ را به او پرداخت نکنم نزد رسانه ها خواهد رفت. من حس کرده ام که دارو تهدید می شوم... خشم وجود دارد، رنجش نیز هست. تنفر هم هست اما عشق هم وجود دارد. برای من کنار گذاشتن عشق چیزی نیست که به نظرم درست باشد".اما در کمال ناباوری این زن تنها کسی نبود که بوریناز با وی رابطه داشت و او خود اعتراف کرد زمانی که همسرش باردار بوده نیز به او خیانت کرده است. زنی که این بار بوریناز با وی رابطه داشت راشل اوشیتل بود که بعدها به خاطر رابطه اش با تایگر وودز مشهور شد. البته رندگی بوریناز به سرنوشت وودز و همسرش دچار نشد و برگمن و بوریناز همچنان رابطه خوبی با هم دارند.

 

آزی و شارون آزبورن

آزی و شارون آزبورن رابطه بسیار جالب و متفاوتی دارند. این دو حتی قبل از این که در سال 1982 با هم ازدواج کنند نیز بارها به خیانت به یکدیگر اعتراف کرده اند اما هر بار یکدیگر را بخشیده و به رابطه خود ادامه داده اند. در طی یک مصاحبه با برنامه رادیویی هاوارد استرن، شارون تایید کرد که در سال 1980 با رندی رودز، گیتاریست گروه بلک ساباث رابطه داشته است. همچنین وی در مصاحبه ای با یو اس ویکلی در سال 2017 اعلام کرد که همسرش در طی این سال ها با آرایشگر شخصی اش، ماساژوری در لس آنجلس، آشپز خانوادگی، یک نوجوان روسی و یک زن ناشناس دیگر رابطه نامشروع داشته است.

آزی و شارون آزبورن

آزی و شارون آزبورن

وی اعلام کرد که این معتاد جنسی را از خانه بیرون انداخته است اما برای مدت طولانی از هم دور نمانده اند. در سال 2017 و در روز مادر، این دو بار دیگر به هم سوگند وفاداری خورده و 35اُمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. آزی در مصاحبه ای گفته است:" من صادقانه می توانم بگویم که هیچگاه کسی غیر از همسرم را دوست نداشته ام" و شارون نیز گفته است:" بازسازی اعتماد کار سختی بود اما نمی توانم زندگی ام بدون آزی را تصور کنم".

 

آشر و گریس میگل

زندگی حرفه ای آشر ریموند، خواننده مشهور، زمانی دچار تزلزل شد که بسیاری او را به داشتن بیماری های مقاربتی متهم کردند. حتی یک بار یکی از زنانی که او را متهم کرده بود از او شکایت کرده و درخواست دریافت 20 میلیون دلار خسارت از این خواننده را داشت که در نهایت این اتهامات رد شد.

 آشر و گریس میگل

آشر و گریس میگل

علی رغم تمامی این دسته گل هایی که آشر به آب داده بود بسیاری بر این باور بودند که همسرش، گریس میگل، او را ترک خواهد کرد به خصوص بعد از این که یکی از این زنان ادعا کرد که در سال 2017 نیز با او رابطه داشته است. علی رغم تمام فشارهایی که بر روی او قرار داشت، اما رسانه ها ادعا کردند که این دو اکنون رابطه محکمی داشته و میگل گفته که هیچگاه به شایعات خیانت همسرش توجهی نداشته است.

 

لری و شان کینگ

لری و شان کینگ از سال 1997 با هم ازدواج کردند و با در نظر گرفتن این واقعیت که شان هفتمین همسر لری کینگ است برخی ممکن است فکر کنند که وی در زندگی زناشویی بک حرفه ای به تمام معناست. اما رابطه این دو همواره با جنجال ها و رسوایی هایی خیانت آمیز همراه بوده است به طوری که سخت است همه این جنجال ها را به طور کامل پوشش داد. به ادعای برخی رسانه ها، این مجری مشهور در سال 2010، بعد از این که ادعا شد وی با خواهر همسرش رابطه داشته است، درخواست طلاق داد. اما همان سال وی درخواست طلاق را رد کرده و چنین گفت:" اتفاقات جدید زیادی برای ما رخ می دهد...و ما به عنوان یک خانواده در کنار فرزندانمان زندگی شادی داریم".

 لری و شان کینگ

لری و شان کینگ

در سال 2016، زندگی این دو بار دیگر دچار تلاطم شد. بر اساس گزارش برخی منابع، لری از رابطه یک ساله همسر خود با یک مرد ناشناس درمانده شده است. این دو برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما در زمانی که این مطلب نوشته می شد آن ها در کنار هم زندگی می کردند.

 

بیانسه و جی زی

در سال 2014 خبر رسید که رابطه ای بین سولانژ ناولز، خواهر بیانسه، و شان «جی زی» کارتر هنگامی که این دو سوار آسانسور بوده اند شکل گرفته است. دو ماه بعد آهنگی از بیانسه با عنوان «رنجش» (Resentment) منتشر شد که بر شایعه ها در مورد خیانت جی زی دامن زد.  این آهنگ که قبلاً در سال 2006 منتشر شده بود تماماً در مورد این بود که توسط شخصی که دوست داشته اید به شما دروغ گفته شده و مورد خیانت قرار گرفته اید و حتی برخی از شعرهای آهنگ تغییر داده شد به نحوی که بسیاری از شنوندگان به این نتیجه رسیدند که مخاطب اصلی این آهنگ همسر بیانسه است.

 بیانسه و جی زی

بیانسه و جی زی

برای مثال در آهنگ اصلی گفته شده بود که او و معشوقش 6 سال در کنار هم بوده اند اما در بازخوانی سال 2014، بیانسه این عدد را به 12 سال تغییر داد که دقیقاً همان مدت همراهی او و جی زی در زندگی مشترکشان بود. وقتی که بیانسه در سال 2016 آلبوم «لیموناد» (Lemonade) منشر کرد، طرفدارانش پیام او را بسیار بلندتر و واضح تر شنیدند و در تمام این آلبوم به رابطه ای که به خاطر یک زن گیسو کمند آسیب دیده اشاره می شد. سرانجام جی زی در سال 2017 در مصاحبه ای با نیویورک تایمز به حرف آمد و گفت که وی از کودکی در رابطه با زنان مشکل داشته و همین موضوع به خیانت منتهی شده است.

 

انیکو پَریش و کوین هارت

کوین هارت، کمدین سرشناس هالیوودی اعتراف کرد که در طول دوران زندگی اش با همسر سابقش، توری هارت به او خیانت کرده است. حتی در طول برنامه های استندآپ گمدی خود نیز در این مورد شوخی می کرد اما وقتی که در آگوست 2016 با انیکو پریش ازدواج کرد بنظر می رسید که مرد متفاوتی شده است. سال بعد این زوج به ظاهر خوشحال انتظار تولد اولین فرزندشان را می کشیدند. اما به جای یک انتظار دوست داشتنی برای تولد اولین ثمره ازدواج، پریش با رسوایی اخلاقی و خیانت همسر خود مواجه شد.

انیکو پَریش و کوین هارت

انیکو پَریش و کوین هارت

هارت در یک ویدیو زنده از همسرش و دو فرزندش از ازدواج اول خود عذرخواهی کرد. در واقع ویدیویی از رابطه او با یک گارسن به نام مونیتا ساباگ در فضای مجازی منتشر شده بود که همین موضوع باعث گردید هارت مجبور به عذرخواهی شود. پریش هیچگاه در این مورد اظهارنظر رسمی نکرد اما حتی زمانی که برخی تلاش کردند میلیون ها دلار از کوین هارت حق السکوت بگیرند نیز در کنار همسرش ماند. در نهایت در نوامبر 2017 اولین فرزند این دو، پسری به نام کنزو کش، بدنیا آمد.

 

 

 

iranart

 

 

 

 

بیانسه جی زی کوین هارت جیمی برگمن دیوید بوریناز شارون آزبورن آزی آزبورن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین