کد خبر: 19018 A

محاصره پسر خوش‌تیپ ستاره سینما/عکس

محاصره پسر خوش‌تیپ ستاره سینما/عکس

آریان خان، پسر ستاره بالیوودی "شاهرخ خان" از سوی تعدادی از طرفداران خود در فرودگاه هیترو لندن احاطه شد.

ایران آرت: تعداد زیادی از طرفداران آریان خان پس از اطلاع از حضور او در لندن در فرودگاه لندن او را محاصره کرده و با او عکس سلفی گرفتند.

به گزارش تابناک باتو به نقل از Mumbai Mirror، آریان خان بیست ساله فرزند ستاره ی بالیوودی شاهرخ خان به اندازه پدر خود شهرت دارد تا جایی که می گویند قرار است او نیز وارد سینمای بالیوود شود و جا پای پدرش بگذارد.

13vA8QVUVmAJ

شاهرخ خان چندی پیش درباره ی حضور فرزندانش در بالیوود گفته بود: آنها می توانند در زمینه ای که علاقه دارند فعالیت کنند، اما پیش از هر چیز باید تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان برسانند. شاهرخ خان همچنین دراین باره گفت: پسرم در حال حاضر در رشته ی فیلم سازی در آمریکا درس می خواند. این (آموختن) همان کاری است که من بعد از ۲۵ سال تجربه در بازیگری هنوز انجام می دهم.

او در ادامه با خنده گفت: گاهی من و گوری از هم می پرسیم: این آدم های بالغ که در یک خانه با ما زندگی می کنند کی هستند؟! گاهی احساس می کنیم همه چیز به سرعت برق و باد گذشته تا جایی که ما الآن داریم با دو آدم متفاوت (آریانا و سوهانا) زندگی می کنیم. من آن دو را می شناسم اما اصلا شبیه دوران کودکیشان نیستند.

p8PdaD2RJzQb

شاهرخ خان متولد دوم نوامبر ۱۹۶۵، بازیگر هندی در بالیوود است. او در دهلی‌نو، پایتخت هندوستان، متولد شد و با نام مستعار پادشاه بالیوود، در بیش از ۵۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

شاهرخ خان آریا خان
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین