کد خبر: 18919 A

سرمربی پرسپولیس یک فیلم سینمایی را کلید زد / عکس

سرمربی پرسپولیس یک فیلم سینمایی را کلید زد / عکس

با حضور برانکو ایوانکوویچ مربی فوتبال، فیلمبرداری «سونامی» اولین تجربه سینمایی میلاد صدرعاملی در کنار سینماگرانی چون هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد و علی سرتیپی آغاز شد.

ایران آرت: مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سونامی» اولین ساخته میلاد صدرعاملی روز گذشته ۱۵ فروردین در لوکیشنی در شهرک غرب برگزار شد.

به گزارش مهر، رسول صدرعاملی تهیه کنندگی و فرزندش میلاد صدرعاملی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و در آن بازیگرانی از جمله بهرام رادان، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاعی نوری و فرشته حسینی بازی می کنند.

OoeWTBgMhAb1

از جمله بازیگرانی که روز گذشته در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری و فرشته حسینی بودند و فیلمبرداری با سکانسی از حضور صدیقیان و حسینی بازیگر افغانستانی در مقابل دوربین آغاز شد.

این سکانس در لوکیشنی داخلی در مجتمعی واقع در شهرک غرب ضبط شد و چند تن از سینماگران از جمله هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد، علی سرتیپی و دانش اقباشاوی در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

yu1ZX3SIgZUy

فیلمبرداری این سکانس را برانکو ایوانکوویچ کلید زد که با گفتن «سه، دو، یک، حرکت» و همچنین کات دادن به نوعی آغاز فیلم را کارگردانی کرد.

میلاد صدرعاملی پیش از این مستندی را درباره زندگی شخصی برانکو ایوانکوویچ ساخته بود و «سونامی» اولین سینمایی وی است که یک درام ورزشی محسوب می شود.

 

سونامی بهرام رادان برانکو ایوانکوویچ مهرداد صدیقیان میلاد صدرعاملی فرشته حسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین