کد خبر: 18890 A

نمایش فیلم کارگردان ایرانی در بیش از ۳۰ منطقه جهان

نمایش فیلم کارگردان ایرانی در بیش از ۳۰ منطقه جهان

فیلم "آن سوی ابرها" به کارگردانی مجید مجیدی در 70 سالن در مناطق مختلف دنیا به اکران درخواهد آمد.

ایران آرت: فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی علاوه بر شبه‌قاره هند و ایران در بیش از ۳۰ منطقه جهان به نمایش عمومی درمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هندوستان تایمز، نخستین تجربه کارگردانی فیلمساز نامزد اسکار ایران دربالیوود که سال گذشته در چند رویداد مهم بین‌المللی از جمله جشنواره‌های لندن و بوسان رونمایی شد، قرار بود در اکران نوروزی در ایران روی پرده برود اما وجود مشکل فنی و ناتمام ماندن دوبله به فارسی باعث تاخیر در اکران آن شد. حالا خبر می‌رسد «آن سوی ابرها» گزینه نمایش عمومی در هند، پاکستان و حدود 32 منطقه و کشور دیگر در گوشه و کنار دنیاست.

علاوه بر اکران گسترده در ایران، فیلم مجیدی در 70 سالن در کشورهای حوزه خلیج فارس شامل دوبی، بحرین، کویت، قطر و عمان روی پرده می‌رود. آمریکا، کانادا، بریتانیا، هلند، لوکزامبورگ، سنگاپور، استرالیا، مالدیو، بلژیک، نیوزیلند، فیجی، آفریقای جنوبی و مرکزی، مالزی و اندونزی دیگر کشورهایی هستند که در آینده نزدیک میزبان «آن سوی ابرها» می‌شوند. ایشان خاطر، برادر کوچک‌تر شاهد کاپور و مالویکا موهانا نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم داستانی شبیه دیگر ساخته‌های مجیدی دارد و ماجرایی تکان‌دهنده از روابط یک خواهر و برادر جوان را در حاشیه‌های فقیرنشین بمبئی روایت می‌کند. فیلمساز تحسین‌شده ایرانی پیش از این استادی خود را در به تصویر کشیدن داستان‌های مشابه در «رنگ خدا»، «بچه‌های آسمان»، «باران» و... به رخ کشیده و جزو محبوب‌ترین چهره‌های سینمای جهان در هندوستان، مالزی، اندونزی و کشورهای شرق آسیاست.

زی‌استودیوز و نامه‌پیکچرز تهیه‌کنندگان «آن سوی ابرها» هستند که در فاز اول اکران آن را از 19 آوریل (حدود دو هفته دیگر) در امارات و دیگر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به نمایش عمومی می‌گذارند. آمریکای شمالی، بریتانیا و سنگاپور از 20 آوریل میزبان فیلم می‌شوند و زمان دقیق اکران در استرالیا، فیجی و نیوزیلند هنوز نهایی و اعلام نشده است.

فاز دوم اکران شامل نمایش «آن سوی ابرها» در کشورهای مصر، اردن، لبنان، تایوان، ژاپن، کره‌جنوبی و روسیه است. ضمن اینکه فیلم در هندوستان هم از 20 آوریل روی پرده می‌رود. ای. آر. رحمن (آهنگساز برنده اسکار) در دومین همکاری خود با مجیدی پس از «محمد رسول‌الله(ص) برای «آن سوی ابرها» موسیقی متن ساخته است.

مجید مجیدی آن سوی ابرها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین