کد خبر: 18835 A

بازیگر سرشناسی که عاشق گوشواره است / تصاویر

بازیگر سرشناسی که عاشق گوشواره است / تصاویر

"اما استون" بازیگر انگلیسی تبار متولد آمریکا و پردرآمد‌ترین بازیگر سال ۲۰۱۷ علاقه‌ی زیادی به استفاده از گوشواره‌ها دارد، تا جایی که به او لقب ستاره‌ی عاشق گوشواره را داده اند.

ایران آرت: گوشواره‌ها جز عنصر‌های مهم زیبایی و جذابیت‌های جعبه جواهرات هر خانمی به شمار می‌روند. هرچند رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که انتخاب از بین آن‌ها را سخت می‌کند، اما می‌توانند بهترین عناصر برای زیبا جلوه دادن صورت و گردن باشند و شما را خاص و شگفت‌انگیز کنند. به شرطی که در انتخاب و استفاده از آن‌ها دقت و سلیقه به خرج دهید. فرم صورت و مناسبتی که در آن از گوشواره استفاده می‌کنید دو عنصر مهم در انتخاب گوشواره هستند. 

به گزارش تابناک باتو، "اما استون" بازیگر انگلیسی تبار متولد آمریکا و پردرآمد‌ترین بازیگر سال ۲۰۱۷ علاقه‌ی زیادی به استفاده از گوشواره‌ها دارد، تا جایی که به او لقب ستاره‌ی عاشق گوشواره را داده اند. 

۱. گوشواره‌های Tiffany & Co

55ma71ub0sg6

گوشواره‌های تیفانی اند کو Tiffany & Co که با اسم پالوما پیکاسو Paloma Picasso هم شناخته می‌شوند از جمله گوشواره‌های مورد علاقه ی، اما استون هستند.

147297_377

این گوشواره هایِ آویز از طلای زرد ساخته شده و با دانه‌های الماس تزئین شده اند. گوشواره‌های (تیفانی اند کو) با شکل پیچ خورده و ظریف کاری‌های درخشان و براق خود بسیار زیبا و شگفت انگیز به نظر می‌رسند. 

۲. گوشواره‌های Jennifer Meyer

bm89QqI85xML

 

O7YazuUDs6IB

از دیگر گوشواره‌های مورد علاقه‌ی او گوشواره‌های مدل جنیفر مایر است که طراحی ساده و زیبایی دارد و با طلای زرد رنگ به شکل قطره اشک طراحی شده و شیک و مدرن است. 

۳. گوشواره‌های الماس Dana Rebecca Design و گوشواره‌های آویز به شکل Fred Leighton و Nikki Baker از جمله انتخاب‌های او به شمار می‌روند.

1neVzZWrpgLW85J21lZbrjol

​​


JNUbexyDksq7GBnKJMJ5f5bA

اما استون گوشواره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین