کد خبر: 18827 A

گمانه‌زنی‌های ایران‌آرت درباره بخش‌های حذف‌شده از سریال «پایتخت»؛ بازیگران سریال محبوب شبکه یک سیما می‌گویند قسمت دیشب سانسور شده؛ اما چه صحنه‌هایی؟

از بی‌حجابی دختر تا بازسازی صحنه‌ منشوری «تایتانیک» روی کشتی با نقی/این صحنه‌ از «پایتخت» سانسور و در «نود» پخش شد!

از بی‌حجابی دختر تا بازسازی صحنه‌ منشوری «تایتانیک» روی کشتی با نقی/این صحنه‌ از «پایتخت» سانسور و در «نود» پخش شد!

خبر مربوط به دو واکنش مهرانفر و تنابنده به سانیورهای «پایتخت» را دیروز در ایران آرت خواندید؛حالا ما برایتان از جزئیات ناگفته این سانسورها نوشته‌ایم...

ایران‌آرت: شب گذشته، سیزدهم فروردین ماه و با پخش قسمت دیگری از فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» دو بازیگر این سریال در صفحات شخصی خود، از آنچه سانسور این قسمت خواندند، انتقاد کردند.

به گزارش ایران‌آرت، محسن تنابنده و احمد مهرانفر در حالی هر یک از آنچه سانسور این قسمت از پایتخت نامیدند انتقاد کردند که هیچ یک، به جزئیات این سانسور، اشاره ای نکردند. خبر مربوط به هر دو واکنش را دیروز در ایران آرت خواندید. تصویری که محسن تنابنده به همراه متن کوتاهش منتشر کرد بی ارتباط به سریال، و مفهومی بود اما مهرانفر که انتقادش را علنی تر و با خطاب قراردادن سازمان صدا و سیما و همچنین موسسه اوج به عنوان سرمایه گذار این سریال همراه کرد، تصویری را منتشر کرد که شاید بتوان، جزئیات سانسور قسمت اخیر را از روی همین تصویر گمانه زنی کرد.

بنا بر این گزارش، تصویری که مهرانفر به همراه متن انتقادی اش منتشر کرد، نقی معمولی (با بازی محسن تابنده) را به همراه سارا یا نیکا (یکی از دختران نقی) نشان می دهد. در این تصویر دختر نوجوان بی حجاب است و این در حالی است که در طول قسمت هایی که تا کنون از این مجموعه پخش شده، این دختر نوجوان و خواهرش حجاب داشته اند. مورد دوم به نظر می رسد به شبیه سازی این صحنه با سکانس معروف فیلم تایتانیک مربوط باشد.

2NEr7HWBhIss

جالب است که بدانید سکانس معروف فیلم تایتانیک همزمان با پخش سریال پایتخت در شب گذشته، در بخشی از برنامه نود از شبکه سوم سیما پخش شد. هر چند سازنده این آیتم سرگرم کننده برنامه نود حواسش بود که پیش از رسیدن سکانس به نقطه حساس و منشوری، تصویر را کات کند.

آیا تصویری که مهرانفر منتشر کرده، کدهای لازم را در رابطه با موارد سانسورشده به ما می دهد؟ آیا این تصویر اساسا همان تصویری است که سانسور شده است؟ البته با توجه به روند قصه در قسمت اخیر، به نظر نمی رسد نقی معمولی و «فک‌فامیلش» روی عرشه کشتی رسیده باشند؟

ماجرا از چه قرار است؟ باید منتظر ماند و دید وقتی بازیگران این مجموعه که لب به انتقاد گشوده و البته به جزئیات اشاره نکرده اند، اوج یا صدا و سیما را وادار به توضیحی درباره این جزئیات می کند. به نظر می رسد متنی که مهرانفر منتشر کرده آنقدر تند و تیز هست که این دو سازمان رسانه ای را به واکنش وادارد.

 

دو خبر مورد اشاره را که دیروز در ایران‌آرت منتشر کردیم، با کلیک روی تیترهای زیر بخوانید:

تیغ سانسور اوج بر سر پایتخت! / انتقاد تند احمد مهرانفر

محسن تنابنده: آقا میزتونو نمیگیرن، سانسور نکنید!

 

iranart

 

حجاب سازمان صدا و سیما صدا و سیما محسن تنابنده احمد مهرانفر سریال پایتخت سریال پایتخت 5
نظرات خوانندگان
  • ......
    پاسخ

    این درست نیست.این درخیال یک سری شخصیت هادرسریال است که خیال میکنندکشتی ترکیه نجاتشان داده است ودلیل خوبی برای پنهان کردن این ماجرانیس

  • سلام دوست عزیز. ممنون که ما را دنبال می‌کنید و می‌خوانید. به یک بخش از ماجرا دقت نکردید. این گزارش را ما، پیش از انتشار بخشِ سانسورشده، و به عنوان گمانه‌زنیِ خودمان منتشر کردیم و داده‌های آن، مبتنی است بر حدس‌ها ما و نه بر اساس فیلمی که لحظاتی پیش منتشر شده است.
    از حدس‌های ما، یکی درست از آب درآمده است؛ آن‌ جا که درباره بازسازی سکانس معروف تایتانیک نوشته بودیم.

  • ناشناس
    پاسخ

    چیزهای که برای شما هنوز منشوریست برای همه عادی شده فقط می تونه یه لبخند به گوشه لب بیاره ولی متاسفانه یه عده با افکار مالیخولیایی وجود دارند که با دیدن یه تار مو تحریک میشن متاسفانه

  • سارا
    پاسخ

    من ساراونیکارا خیلی دوست دارم 😇😇❤💜💜💜💜❤❤❤❤

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین