کد خبر: 18818 A

چالش ستاره سینما با خرگوش جوجو! / عکس

چالش ستاره سینما با خرگوش جوجو! / عکس

اسکارلت جوهانسون نقش مادر یک پسر جوان در ارتش هیتلر را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسون در فیلم "خرگوش جوجو" به کارگردانی تایکا وایتیتی که فیلمی راجع به جنگ‌ جهانی دوم است، ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش گیمفا، جوهانسون که در سال‌های اخیر به نقطه اوج بازیگری‌اش رسیده است، به سبب نقش آفرینی‌اش به عنوان شخصیت ناتاشا رومانوف در عنکبوت سیاه، در دنیای سینمای مارول نیز حضوری چشمگیر داشته است. او همچنین در کمدی‌هایی مانند (زنده باد سزار!) و (شب سخت) ظاهر شده است و در چندین پروژه از جمله انیمیشن جدید و تحسین شده‌ی وس اندرسون (جزیره سگ‌ها) نیز صداپیشگی کرده است. بنابراین بازی در فیلمی با محوریت جنگ جهانی دوم، چالشی متفاوت نسبت به کارهای اخیر برای جوهانسون خواهد بود.

JAdfI6PSk1Lm

پایگاه خبری ورایتی برای اولین بار روز چهارشنبه گزارش داد که جوهانسون در حال مذاکره است تا نقش اصلی زن را در فیلم "خرگوش جوجو" بازی کند. جوهانسون نقش مادر یک پسر جوان در ارتش هیتلر را بازی خواهد کرد. جوهانسون در فیلم پسری یهودی را در خانه‌شان مخفی می‌کند و پسرش نیز از این ماجرا باخبر می‌شود. تصویرسازی وایتیتی از هیتلر به عنوان دوست خیالی شخصیت اصلی خواهد بود که از طریق یاغی‌گری‌هایی چون آزار و اذیت همنوعان و روابط خشن با مادر، پسر را راهنمایی می‌کند.

طبق گزارش های به دست آمده، انتظار می‌رود تولید این فیلم که وایتیتی نویسندگی آن را نیز بر عهده دارد، در بهار آغاز شود. همان‌طور که ورایتی نیز اشاره کرده است، وایتیتی برای به انجام رساندن هرچه بهتر این پروژه، تمامی پیشنهادات خود را برای ساخت دیگر فیلم‌ها، کنار گذاشته است. ظاهرا او حتی پیشنهاد ساخت "جنگ ستارگان" را نیز رد کرده است.

اسکارلت جوهانسون خرگوش جوجو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین