کد خبر: 18810 A

پشیمانی بازیگر سرشناس زن از عمل زیبایی / عکس

پشیمانی بازیگر سرشناس زن از عمل زیبایی / عکس

به تازگی یک روزنامه ی ترکیه ای از نورگل یشیلچای و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرد، اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آنها استقبال کرد.

ایران آرت: طرفداران نورگل یشیلچای از او به خاطر انتقادپذیری اش تشکر کردند. به تازگی یک روزنامه ی ترکیه ای از نورگل یشیلچای و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرده بود، اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آنها استقبال کرد.

به گزارش تابناک باتو، نورگل گفت: قبل از بوتاکس زیباتر بودم، اصلا به آن نیازی نداشتم، چون هنوز زیبا و جوانم. هنوز مدّت زمان زیادی از مطالب انتقادی و منفی روزنامه ها، طرفداران و شبکه های اجتماعی علیه چهره ی جدید نورگل یشیلچای نگذشته بود که او به گرمی از همه ی آنها استقبال کرد و تزریق بوتاکس بر روی صورتش را متوقف نمود.

او به این حرکت اکتفا نکرد بلکه در مصاحبه با رسانه ها اعتراف کرد که: قبل از این تجربه ی تزریق بوتاکس نداشتم، خیلی پشیمانم شدم، و همانطور که الآن می بینید اثری از بوتاکس روی صورتم نیست.

147041_849

یشیلچای در حال حاضر هیچ فیلم و سریالی بازی نمی کند و در مرخصی به سر می برد. او در ۲۶ مارس ۱۹۷۶ میلادی در افیون قره حصار ترکیه به دنیا آمد و در فیلم های معروفی از جمله عشق و جزا، ماه پیکر و گوزل به ایفای نقش پرداخت.

ترکیه سینما نورگل یشیل چای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین