کد خبر: 18795 A

فریبا نادری: در کنار همسرم تفریح می‌کنم / رضا عطاران: آدم بی حوصله و تنبلی هستم!

فریبا نادری: در کنار همسرم تفریح می‌کنم / رضا عطاران: آدم بی حوصله و تنبلی هستم!

عطاران گفت: آرامش در زندگی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم و به همین دلیل در اوقات فراغت سعی می‌کنم از هر کاری که برایم تنش ایجاد می‌کند دوری کنم.

ایران آرت: مجله زندگی ایده آل مجموعه ای از صحبتهای هنرمندان در مورد تفریحاتشان در اوقات فراغت را جمع آوری کرده که در ادامه می خوانید.

رضا عطاران

من اصولا آدم بی حوصله‌ای هستم و شاید کمی هم تنبل باشم و به همین دلیل است که گاهی خودم را از کارهایی مثل مطالعه محروم می‌کنم و با این که علاقه زیادی به مطالعه دارم، ولی خیلی زود خسته می‌شوم. همیشه به دنبال آرامش هستم و از تنش و حواشی دوری می‌کنم. دوست ندارم دائم تحت فشار باشم و از مجادله دور هستم. آرامش در زندگی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم و به همین دلیل در اوقات فراغت سعی می‌کنم از هر کاری که برایم تنش ایجاد می‌کند دوری کنم. ورزش را هم دوست دارم ولی به همان دلیل تنبلی زیاد به آن نپرداخته‌ام. از دیگر تفریحات من در اوقات فراغت بودن کنار دوستان صمیمی‌ام است.

فریبا نادری

مسافرت برای من مهم‌ترین تفریح است، چرا که همواره دیدن جاهایی که ندیده‌ام و دیدن دوباره جاهایی که از سفر به آنجا لذت برده‌ام، برایم هیجان انگیز و همواره بهترین تفریح است، البته در این بین کتاب خواندن و فیلم دیدن جدا از این که یکی از تفریحات مهم من به شمار می‌رود، یک جورهایی برای یک بازیگر وظیفه است و بازیگر باید با مطالعه و فیلم دیدن خودش را به روز نگه دارد. در عین حال بعد از ازدواج، فیلم دیدن با همسرم یکی از تفریحات مشترک ماست. ورزش کردن و حتی آشپزی از دیگر تفریحات من است.

سوسن پرور

اگر زمانم آزاد باشد حتما دوست دارم صبح‌ها تا جایی که می‌شود بخوابم. از این که شب‌ها بیدار بمانم، لذت می‌برم. بیدار که می‌شوم دیگر وعده صبحانه‌ای در کار نیست و چیزی بین ناهار و صبحانه است. دوچرخه سواری ورزشی است که اگر وقت آزاد داشته باشم با جان و دل به آن می‌پردازم. از دو سه سال قبل که در فصل تابستان برای اولین بار شنا را تجربه کردم، حس خوبی به آن پیدا کرده‌ام و به ورزش مورد علاقه‌ام تبدیل شده است. مطالعه و فیلم دیدن برایم از مهم‌ترین تفریحات است و حتی اگر فرصت کافی نداشته باشم، کتاب صوتی گوش می‌کنم. بیشتر وقت روزانه من صرف نوشتن طرح‌هایی است که در ذهن دارم و امیدوارم بتوانم برخی از آن‌ها را عملی کنم.

شبنم قلی خانی

فیلم دیدن یکی از بزرگ‌ترین تفریحات من است و برای من هم بخش تفریحی دارد و هم بخش آموزشی. مطالعه و نوشتن از جمله کارهای من است و کماکان داستان‌های کوتاه می‌نویسم. وقتی هم که آدم بچه‌دار می‌شود تفریحاتش با تفریحات بچه‌ها مشترک می‌شود و کارهایی می‌کنیم و جاهایی می‌رویم که بیشتر به شانا خوش بگذرد. به طور کل آدم زمانی که بچه‌دار می‌شود، از نظر وقت دچار محدودیت می‌شود و باید مدیریت زمان داشته باشد. قبل از ازدواج و حتی قبل از به دنیا آمدن دخترم اوقات فراغت بیشتری داشتم و به قول معروف وقتم بیشتر به بطالت می‌گذشت، ولی حالا برای هر لحظه و هر روز برنامه دارم و نمی‌دانم که باید چه کنم.

رضا عطاران فریبا نادری شبنم قلی خانی سوسن پرور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین