کد خبر: 18756 A

خوشتیپی بازیگر پیشکسوت سوژه مهران مدیری شد / الآن می‌توانی بروی خواستگاری!

خوشتیپی بازیگر پیشکسوت سوژه مهران مدیری شد / الآن می‌توانی بروی خواستگاری!

بیژن امکانیان با حضور در برنامه دورهمی درباره دلیل کناره‌گیری چندساله‌اش از سینما توضیح داد.

ایران آرت: شب گذشته (10 فروردین)، مهران مدیری در برنامه «دورهمی» میزبان بیژن امکانیان بود.

به گزارش خبرآنلاین، در آغاز این گفت‌و‌گو، مهران مدیری در مورد سن و سال امکانیان و راز جوانی او پرسید که این بازیگر در پاسخ گفت: 65 ساله‌ام و جوانی من راز خاصی ندارد. خیلی اهل خانواده هستم، وفادارم به خانوادم و معتقدم به این وفادری. همچنین سالهاست که باشگاه می‌روم و حقیقتا ورزش، استرس و اضطراب‌ها را از آدم دور می‌کند.

در تایید حرف‌های امکانیان، مدیری به شوخی گفت: همین الان به لحاظ فیزیک طوری هستی که می‌توانی خواستگاری بروی.

امکانیان در دورهمی گفت: هدفم از اول سینما بود و برای همین در سینمای آزاد بازیگر فیلم‌های کوتاه شدم. در همان زمان صفحه انتقادات روزنامه اطلاعات منتقد می‌خواست، مطلبی نوشتم و در کمال ناباوریم منتقد سینما هم شدم.

این بازیگر درباره دلیل کناره‌گیری چندساله‌اش از سینما توضیح داد: هم خود خواسته و بود هم ناخواسته. نمی‌توانم دروغ بگویم. اواسط دهه هفتاد با ورود جوان‌ها، فیلم‌های دختر و پسری باب شد و من فقط سریال «ولایت عشق» را بازی کردم. تا اینکه با «سربازهای جمعه» بعد از دو دهه نقش مثبت در سینما، منفی بازی کردم، خیلی‌ها گفتند این کار را انجام نده، ولی من ساختار شکنی کردم و البته مطرح و در جشنواره کاندید شدم.

بیژن امکانیان در پایان گفت: دلم می‌خواهد در جامعه‌ای زندگی کنیم که آدم‌های آن دو رو نباشند. یک جورهایی دوست دارم همه اطرافیانم شاد باشند. از خنده دیگران خوشحال می‌شوم.

این هنرمند که سال‌های پیش از انقلاب در سینمای آماتور کار کرده است، به موزه برنامه «دورهمی» یک دوربین سوپر هشت هدیه داد.

مهران مدیری دورهمی بیژن امکانیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین