کد خبر: 18730 A

سندلر و جنیفر انیستون مظنون‌های اصلی یک قتل

سندلر و جنیفر انیستون مظنون‌های اصلی یک قتل

آدام سندلر و جنیفر آنیستون در کمدی نتفلیکس با هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

ایران آرت: آدام سندلر و جنیفر آنیستون که آخرین بار در فیلم کمدی سال ۲۰۱۱ با عنوان «فقط باهاش برو» با هم بازی کرده بودند بار دیگر در فیلمی کمدی با عنوان «معمای قتل» با هم در برابر دوربین ظاهر می‌شوند.

فیلمنامه این فیلم را جیمز وندربیلت نویسنده «سقوط کاخ سفید» نوشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم درباره یک پلیس نیویورک با بازی سندلر است که قرار است سرانجام با همسرش- با بازی آنیستون- به سفری به اروپا که از مدت‌ها پیش قولش را داده بود، بروند.

شانس آنها موجب می‌شود تا با خانواده‌ای در یک کشتی عالی که متعلق به میلیاردر پیر مالکولم کویینسی است همراه شوند اما کویینسی به قتل می‌رسد و این زوج مظنون‌های اصلی هستند.

فیلم قبلی این دو با موفقیت در گیشه روبه رو شد و در بازار داخلی آمریکا ۱۰۳ میلیون دلار و در بازار جهانی ۲۱۵ میلیون دلار فروش کرد.

سندلر مدتی است با نتفلیکس همکاری می‌کند و یک قرارداد بزرگ تولید فیلم با این شبکه بسته است. «داستان‌های مه‌یروویتس» ساخته نوآ باوم‌باخ که سندلر در آن بازی کرده بود نخستین همکاری وی با نتفلیکس را رقم زد. «معمای قتل» ششمین پروژه بلند سندلر با نتفلیکس است اما آنیستون با این فیلم نخستین همکاری‌اش با نتفلیکس را تجربه می‌کند.

آدام سندلر جنیفر انیستون جیمز وندربیلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین