کد خبر: 1873 A

بازیگر «مهتاب» با تام هاردی همبازی می‌شود

بازیگر «مهتاب» با تام هاردی همبازی می‌شود

ماهرشالا علی بازیگر ۴۲ ساله امریکایی که به تازگی جایزه انجمن بازیگران سینمای امریکا را برای اجرای تحسین‌برانگیزش در درام مستقل «مهتاب» از آن خود کرد، این روزها مشغول مذاکره با استودیوی «پارامونت» است

ایران‌آرت: ماهرشالا علی بازیگر ۴۲ ساله امریکایی که به تازگی جایزه انجمن بازیگران سینمای امریکا را برای اجرای تحسین‌برانگیزش در درام مستقل «مهتاب» از آن خود کرد، این روزها مشغول مذاکره با استودیوی «پارامونت» است تا در صورت دستیابی به توافق نهایی در پروژه سینمایی «مرز سه‌گانه» (Triple Frontier) مقابل دوربین برود. پیش از این، حضور ستاره‌هایی همچون تام هاردی و چنینگ تیتم در این پروژه قطعی شده بود. جی سی چاندر که ساخت فیلم‌های «مارجین کال» (۲۰۱۱) و «خشن‌ترین سال» (۲۰۱۴) را در کارنامه خود دارد، به عنوان کارگردان فیلم با پارامونت قرارداد بسته است.

به گزارش «ددلاین»، چاندر پروژه سینمایی «مرز سه‌گانه» را بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک بول نویسنده فیلم‌های کاترین بیگلو شامل «قفس رنج» و «سی دقیقه بعد از نیمه شب»، مقابل دوربین خواهد برد. داستان فیلم در منطقه مرزی معروف میان سه کشور امریکای جنوبی شامل پاراگوئه، آرژانتین و برزیل رخ می‌دهد، جایی‌که رودخانه‌های پارانا و ایگوازو به هم می‌پیوندند. این منطقه به دلایل جغرافیایی قابل رصد و کنترل نیست و به همین علت، بهترین بستر را برای ارتکاب جرایم سازمان‌یافته فراهم کرده، تا جایی که درگیری‌های بسیار خشونت‌آمیز و مهارناپذیری در این منطقه در جریان است.

چارلر راون و الکس گارتنر به نمایندگی از «اطلس انترتینمنت» تهیه‌کنندگی این پروژه را به عهده دارند. همچنین، بول به همراه بیگلو، استیون جونز، نیل دادسن و آنا گرب، تیم تهیه‌کنندگان اجرایی «مرز سه‌گانه» را تشکیل می‌دهند.

ابتدا قرار بود بیگلو این پروژه را به عنوان ادامه‌ای بر تریلر جنگی «قفس رنج» (۲۰۰۹) مقابل دوربین ببرد و حتی ستاره‌هایی مانند تام هنکس، ویل اسمیت و لئوناردو دی کاپریو برای همکاری با سازندگان فیلم ابراز آمادگی و تمایل کرده بودند. با این حال، بیگلو و بول تصمیم گرفتند ابتدا «سی دقیقه بعد از نیمه شب» را با محوریت ترور اسامه بن لادن به دست نیروهای نظامی امریکا مقابل دوربین ببرند و ساخت «مرز سه‌گانه» را به تعویق بیاندازند. تا این که در نهایت، بیگلو به کلی از کارگردانی این پروژه انصراف داد و چاندر جایگزین او شد.

در صورتی که حضور علی در اکشن ماجراجویانه «مرز سه‌گانه» قطعی شود، این نخستین نقش اصلی بازیگر ۴۲ ساله امریکایی روی پرده سینما خواهد بود. او سال گذشته با ایفای نقش یک دلال مواد مخدر در درام تحسین‌شده «مهتاب» به کارگردانی بری جنکینز موفق به کسب جوایز و نامزدی‌های بسیاری در رشته نقش مکمل شد و در حال حاضر، یکی از مدعیان اصلی اسکار در این رشته به شمار می‌رود.

 

 

تام هاردی ماهرشالا علی فیلم مهتاب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین