کد خبر: 18707 A

ورود بازیگر زن به ماجرای لیلا حاتمی و پروانه معصومی

ورود بازیگر زن به ماجرای لیلا حاتمی و پروانه معصومی

بازیگر سریال "مسافری از هند" درباره ماجرای لیلا حاتمی و پروانه معصومی اظهارنظر کرد.

ایران آرت: شیرین بینا درباره ورود چهره های جدید برای بازی در آثار مختلف به خبرگزاری میزان گفت: اشراف دارند، اما تعدادی هستند که برای نقش و کار مناسب نبوده، اصلا استعداد بازیگری ندارند و صرفا از روی آشنایی و این که می خواهند مانند گلزار، مهناز افشار و الناز شاکردوست سوپراستار شوند وارد این کار شده اند.

بازیگر «مسافری از هند» به گسترش فضای مجازی در میان مخاطبان اشاره کرد و توضیح داد: در تمام دنیا از فضای مجازی استفاده می کنند و معایب و محاسنی دارد که اگر استفاده درست از آن شود می تواند مفید باشد. کتاب، مجله و روزنامه نیز خوب و بد دارد.این روزها اینستاگرام باب شده است در حالی که بنده اهمیتی به اینستاگرام نمی دهم، گاهی نگاه می کنم چون موظف می دانم به عنوان انسانی که در جامعه زندگی می کنم مشرف بر موضوعات و وقایع پیرامون خود باشم.

بازیگر «مریم مقدس» درباره اظهار نظرهای سیاسی هنرمندان بیان کرد: هر کس خودش مسئول حرف هایی است که می زند. هنرمندان افرادی جدا از جامعه خود نیستند. یک هنرمند مانند پروانه معصومی مخالف اظهار نظر سیاسی و هنرمندی مانند لیلا حاتمی موافق اظهار نظر در کشوری دیگر است. اظهار نظر در مسائل مختلف بستگی به خصوصیت رفتاری و اخلاقی یک هنرمند دارد.

لیلا حاتمی شیرین بینا پروانه معصومی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین