کد خبر: 18689 A

پانته‌آ بهرام: در تئاتر آسودگی بیشتری دارم / عشق در زندگی من جاری است

پانته‌آ بهرام: در تئاتر آسودگی بیشتری دارم / عشق در زندگی من جاری است

بازیگر سریال عاشقانه گفت: در تئاتر احساس آسودگی بیشتری دارم و خاستگاهم آنجاست.

ایران آرت: شب گذشته پانته آ بهرام مهمان مهمان مدیری در برنامه دورهمی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در شروع گفتگو مهران مدیری گفت که در جایی گفته‌ای سه عدد را باید فراموش کرد وزن، قد و سن، چند سالت است؟ بهرام در جواب تولد خود را خیلی شفاف برای حضار گفت: 48 ساله‌ام و متولد 3 آذرماه.شروع کار حرفه‌ای من سال 70 و با تئاتر بود.

وی ادامه داد:ناگهان یک روز فهمیدم که می‌خواهم بازیگر باشم، دلم می‌خواست واقعا بازیگرباشم و بخش شهرت و مسائل مالی کار برایم مهم نبود که اگر اینطور بود با تئاتر شروع نمی‌کردم.این حرفه، تجربه زندگی‌های مختلف را دوست داشتم، خوشبختانه از شروع موفق ظاهر شدم، به شدت مورد تشویق قرار گرفتم ، به تدریج شغل ام را گستره کردم، به تلویزیون و سینما آمدم، خوش گذشت ماندم.

در ادامه بهرام در خصوص حضور در فیلم هامون عنوان کرد: در نقش کوتاه به عنوان مشق کلاسی توسط استادم گلاب آدینه، در آن حضور پیدا کردم.

بازیگر سریال عاشقانه د رخصوص اینکه سینما تلویزیون و تئاتر کدام را ترجیح می دهد اظهار داشت: در تئاتر احساس آسودگی بیشتری دارم، خاستگاهم آنجاست، خیلی راحت ترم وقتی تئاتر کار می کنم. طور دیگر روی تئاتر تعصب دارم، تئاتر فضای بهتری برای عنوان کردن خیلی از موضوعات دارد، بداهه گویی و سانسور نشدن از نظر من دلایل کافی برای تعصب شخصی من به تئاتر است.

پانته آ بهرام در خصوص آخرین باری که عاشق شده است بیان کرد: آخرین بار نوزدهمین بار بود که همین دیروز اتفاق افتاد، باید جلوتر رفت تا دید چه می‌شود.

مدیری سوال کرد: عاشق شده‌ای؟ بهرام گفت: بله من عاشق شده‌ام، شما اصرار به تفکیک ماجرا داری ولی عشق امری جاری در زندگی است. نمودهای گوناگونی پیدا می‌کند، درک تپش قلبی که برایم اتفاق می‌افتد اولین بار در پنج سالگی بود.

در پایان پانته‌آ بهرام یکی از دل نوشته‌های خود را که با نقره بر روی لوحی نوشته بودند به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری پانته آ بهرام دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین