کد خبر: 18684 A

بازیگر زن 22 ساله وارد عرصه سیاست شد

بازیگر زن 22 ساله وارد عرصه سیاست شد

جدیدترین چهره تلویزیونی که به کاخ سفید راه یافت، بازیگر شبکه والت دیزنی است.

ایران آرت: کارولین سان شاین هنرپیشه و خواننده که با کانال تلویزیون "والت دیزنی" کار می کرد، به دفتر مطبوعاتی کاخ سفید پیوست.

به گزارش نوداد، این هنرپیشه، پیشتر برای نقش "باربارا وینسلو" در فیلم مارمادوک و همچنین در نقش یک دانشجوی اروپایی به نام "تینکا" در سری تلویزیونی کانال دیزنی به نام "شیک ایت آپ" شناخته می شد.

کارولین سان شاین که متولد کالیفرنیا است، از مدتی پیش، بعد از تحصیل در کالج، در مؤسسه پژوهش سیاست عمومی امریکن انترپرایز مشهور به مؤسسه امریکن انترپرایز از اندیشکده های محافظه‌کار مستقر در واشینگتن، دی.سی. به عنوان کارآموز فعال بود.

او همچنین مدتی نیز در دفتر "کوین مک کارتی" رهبر نمایندگان اکثریت مجلس نمایندگان کار می کرد.

گرچه کارولین سان شاین در میان مطبوعاتی ها شهرت چندانی ندارد اما چهره محبوبی در فضای مجازی به حساب می آید. او در توئیتر بیش از ۵۰۰ هزار و در اینستاگرام حدود ۲۳۲ هزار نفر فالور دارد.

وی وقتی یک پست خالی در سایت کاخ سفید دید، برای کارآموزی درخواست داد و پذیرفته شد.

ترامپ در هفته های اخیر کارمندان دیگری با پیشینه تلویزیونی استخدام کرده است. از جمله لاری کاتلوف میزبان برنامه ای در تلویزیون سی. ان. بی. سی که که مشاور ملی امور اقتصادی کاخ سفید شده و جان بولتون تحلیلگر تلویزیون فاکس که مشاور امنیت ملی آینده خواهد بود.

کارولین سان شاین تنها ستاره تلویزیون دیسنی نیست که وارد یک کار سیاسی شده است. "مایلی سایروس" که شهرت خود را مدیون بازی در سریال "هانا مونتانا" است، مدتهاست فعالیت مدنی و سیاسی دارد و از جمله کمک کنندگان راهپیمایی روز شنبه گذشته در اعتراض به سیاست فروش اسلحه بود.

کاخ سفید ترامپ کارولین سان شاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین