کد خبر: 18674 A

رکورد فروش روزانه سینمای ایران شکسته شد

رکورد فروش روزانه سینمای ایران شکسته شد

هفتم فروردین رکورددار فروش در تاریخ سینمای ایران شد.

ایران آرت: علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران با اشاره به استقبال رو به افزایش مخاطبان آثار سینمای ایران در اکران نوروزی نسبت به سال های گذشته  به خبرگزاری مهر گفت: خوشبختانه فروش هفت روز اخیر آثار سینمایی به نمایش درآمده در اکران نوروزی نشان داد که میزان فروش فیلم ها نسبت به سال گذشته با وجود اینکه قیمت بلیت ها در برخی از سینماها با همان نرخ سال قبل ارایه می شود، روند رو به افزایشی داشته و استقبال مردم بسیار گرم تر شده است.

وی ادامه داد: میزان استقبال مخاطبان در روز گذشته به اوج خود رسید به طوری که طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده فروش فیلم های اکران نوروزی در تهران و شهرستان ها روز گذشته به مرز یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان رسید که این فروش خوب نویددهنده روزهای خوبی برای سینمای ایران در سال ۹۷ است. روز گذشته پرفروش ترین تاریخ سینمای ایران بود که یک روز فروش با یک ماه فروش سال گذشته برابری می کرد.

سرتیپی همچنین خبر داد: در سال جاری تنها منبع رسمی آمار فروش فیلم ها کانون پخش کنندگان سینما خواهد بود.

او افزود: این نوید را به تمامی دست اندرکاران سینمای ایران می دهم که سال ۹۷، سال خوبی برای سینمای ایران است. از همین جا از همه فعالان سینما به ویژه کارکنان سینما که در بسیاری از موارد تا صبح در محل کار خود حضور دارند خسته نباشید ویژه می گویم که سعی در پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی مردم دارند.

لاتاری مصادره به وقت شام خرگیوش فراری لونه زنبور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین