ایران آرت: پس از ادعای علیشمس، خواننده موسیقی رپ درباره زیرمیزنی گرفتن علی اوجی از خواننده های جوان برای حضور در برنامه دورهمی، اوجی در ویدئویی پاسخ او را داد.

علی اوجی نوشت: 
سلام به رفقاى عزیزم اگر تند حرف زدم. بدلیل اینه که حرفام در یک دقیقه جا بشه. بعد هم این پست فقط به احترام شما نازنینان اینجا گذاشته شد تا اگر مهرى از من به دل شما هست جوابگوى محبتتون باشم. 

توضیحات من درباره دورهمى در این پست هست که مدت ها بود مى خواستم خدمتتون عرض کنم و البته تمام دوستانى که از طرف برنامه دورهمى دعوت شدند محترم هستند و بى شک طرفداران بى شمارشون باعث این دعوت بودند و البته هیچ شخصى نمى تواند با تهمت از محبوبیت هنرمندان دعوت شده به دورهمى بکاهد. 

تهمت و زشتى از همه به دور باشد در سال جدید، و همینطور امیدوارم قدر تمام کسانى که براى شما زحمت مى کشند رو بدونید چون دوستان من و خود بنده قدر شما و خوبى هاى شما رو خوب مى دانیم. دوستان ماکان و دیگر دوستان دعوت شده که جواب دادند حمید هیراد هم بى شک جواب خواهند داد.

این جواب هیچ کس نیست فقط توضیح راجع به دورهمى و ساز و کار موجود در این برنامه مهم و پر بیننده اس چون مدت زیادى هست که این از من سوال مى شه.

ویدئوی صحبتهای او را ببینید.


 
کد خبر: 18669 |

پاسخ علی اوجی به اتهام زیرمیزی گرفتن در برنامه دورهمی / فیلم

ارسال نظر