کد خبر: 18643 A

هدیه جالب بازیگر رویاپرداز به برنامه دورهمی

هدیه جالب بازیگر رویاپرداز به برنامه دورهمی

بهترین بازیگر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر مهمان مهران مدیری شد.

ایران آرت: ششمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی با حضور سارا بهرامی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در سی وششمین جشنواره فیلم فجر به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سارا بهرامی که متولد بهمن سال 1361 است، درباره ویژگی متولدین بهمن گفت: بهمن ماهی ها معمولا در آینده زندگی می کنند. همیشه برای فردا برنامه دارند و امروزشان را خیلی به حساب نمی آورند. خود من هم رویاپرداز، عاشق تشویق و جایزه گرفتن هستم و معتقدم برای رسیدن به آرزوها باید تلاش کرد.

وی درباره آرزوی بزرگ خود گفت: بزرگ ترین آرزویم این است که در کار بازیگری بی نظیر باشم. علاقه به بازیگری این آرزو را در ذهنم تشکیل داده است. به شانس هم اعتقاد دارم و خداوند را به خاطر داشتن پدری که بسیار مشوق خوبی برای من است شکر می کنم.

مهران مدیری درباره رفتارهای شخصی وی صحبت کرد و گفت: خانم بهرامی هنگامی که از خواب بیدار می شوند، بسیار بداخلاق هستند. از طرفی هم در طول روز بجز ساعت های خواب بسیار مهربان هستند.

بهرامی در پاسخ به این سوال که «عاشق شدید؟»، اظهار داشت: همه عمر برندارم سر از این خمار مستی/ که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی. انسان نمی تواند عاشق نباشد. زمانی که در خیابان قدم می زنم و درختان را می بینم، با خود می گویم قطعا آفریننده این درختان از تو هم میتواند مراقبت کند.

وی در پاسخ به اینکه اهل کتاب هستید یا خیر اظهار داشت: در درجه اول به عنوان یک فرد معمولی باید بگویم که انسان با کتاب بزرگ می شود. تجربه هایی که باید با صرف هزینه، وقت و انرژی بسیار کسب کند را در یک کتاب به دست می آورد. به عنوان بازیگر هم بگویم که وظیفه هر بازیگزی است که کتاب خواند.

سارا بهرامی از زندگی خود ابراز رضایت مندی کرد و گفت: عمیقا احساس خوشبختی می کنم. وی در پایان یکی از تابلوهای نقاشی خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری سارا بهرامی برنامه دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین