کد خبر: 18625 A

افشاگری بازیگر سریال "شهرزاد" از مافیا در تلویزیون و سینما

افشاگری بازیگر سریال "شهرزاد" از مافیا در تلویزیون و سینما

مهدی سلطانی گفت: عده‌ای افراد منفعت طلب حاضرند مبلغ سنگینی را بپردازند تا بتوانند در یک مجموعه بازی کنند.

ایران آرت: مهران مدیری شب گذشته در برنامه دورهمی میزبان مهدی سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی سلطانی در انتقاد به پررنگ بودن نقش ارتباط در ورود به هر حوزه اظهار داشت: در حرفه بازیگری هم متاسفانه باند بازی وجود دارد. عده‌ای افراد منفعت طلب حاضرند مبلغ سنگینی را بپردازند تا بتوانند در یک مجموعه بازی کنند. مقدار مبلغ معمولا به قدری زیاد است که تهیه کننده را وسوسه می کند و تهیه کننده به جای آنکه مبلغی را به یک بازیگر بپردازد، از یک نفر می گیرد و با آن پول حساب چند بازیگر دیگر را تسویه می کند.

سلطانی عنوان کرد: البته ماجرای باندبازی و مافیا در همه حوزه ها وجود دارد. از آنجایی که سینما با مردم ارتباط مستقیم دارد و معمولا درصد زیادی از جامعه بر زندگی و رویکردهای اهالی هنر متمرکز هستند، هر اتفاق حتی کوچک در این عرصه بزرگ جلوه می کند.

این بازیگر در پاسخ به سوال مهران مدیری که آیا از فیلم هایی که بازی کرده اید پشیمان هستید؟ گفت: پشیمان نه. اما تعدادی از نقش ها هستند که احساس می کنم اگر بازی نمی کردم بهتر بود. نقش هاشم خان دماوندی را دوست دارم چون چند سال است که با آن زندگی می‌کنم. یک سریال به نام «پدر» هم برای ماه رمضان سال جاری از شبکه دو پخش خواهد شد.

وی در پایان صحبت هایش اظهار داشت: دزدی نکنیم چون پول دزدی برکت ندارد و سپس کلاه هاشم خان دماوندی را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری مهدی سلطانی دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین