کد خبر: 18610 A

حضور بازیگر معروف و همسرش در یک راهپیمایی / عکس

حضور بازیگر معروف و همسرش در یک راهپیمایی / عکس

بازیگر و کارگردان آمریکایی پس از نوشتن نامه‌ای پراحساس برای دانش آموزان دبیرستان پارکلند فلوریدا که فوریه پیش به صحنه تیراندازی بدل شد و ۱۷ کشته برجای گذاشت، در راهپیمایی آنها شرکت کرد.

ایران آرت: در حالی که دیروز راهپیمایی دانش آموزان مدرسه پارکلند در اعتراض به نبود امنیت در مدرسه‌ها در سراسر آمریکا برگزار شد، جرج کلونی و همسرش و شماری از چهره‌های مشهور در این راهپیمایی‌ها شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، یک روز پیش از این جرج کلونی در نامه‌ای برای دانش‌آموزان مدرسه پارکلند که تجربه سختی را پشت سرگذاشته‌اند، به آنها برای راه‌انداختن کمپین ملی برای امنیت مدرسه‌ها تبریک گفت. وی اعلام کرد: من و امل صددرصد پشت شما هستیم.

راهپیمایی روز شنبه با عنوان «راهپیمایی برای زندگی‌هایمان» هم از جمله این تلاش‌ها بود که کلونی و همسرش پیشتر ۵۰۰ هزار دلار به آن کمک و اعلام کردند در آن شرکت می‌کنند.

آنها گفتند برای حمایت از زندگی دوقلوهایشان الا و آلکساندر از این کمپین حمایت و در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

A8PWQP1yFghk

حمایت این زوج موجب شد تا اسپیلبرگ و اپرا وینفری نیز با اهدای ۵۰۰ هزار دلار از برپایی این کمپین حمایت و به برگزاری آن کمک کنند.

بازیگر ۵۶ ساله و همسر ۴۰ ساله‌اش چندی پیش نیز یک میلیون دلار به بنیادی غیرانتقاعی برای ریشه‌کنی فقر در جنوب اهدا کردند.

در عین حال سی‌ان‌ان گزارش کرد که این راهپیمایی با حمایت چهره‌های مشهور فرهنگی و هنری روبه رو شد و آنها روی صحنه و با ترانه‌هایشان، در شبکه‌های اجتماعی و با حضور در راهپیمایی، حمایت خود را از ضرورت مبارزه با فروش آسان اسلحه به نوجوانان اعلام کردند.

در راهپیمایی واشنگتن شماری از خوانندگان روی صحنه رفتند و همبستگی خود را با این جنبش اعلام کردند.

مایلی سایروس از جمله این خوانندگان بود که با ترانه‌ای با عنوان «بالا رفتن» و در حالی که شعاری با عنوان «دیگر هرگز» در دست داشت، روی صحنه رفت.

mDZUBw8GykJ8

پل مک کارتنی نیز از جمله افرادی بود که به صفوف راهپیمایی در نیویورک ملحق شد و درباره از دست دادن جان لنون از گروه بیتل بر اثر خشونت با اسلحه یاد کرد. وی گفت: یکی از بهترین دوستانم با خشونت مسلحانه کشته شد بنابراین برایم مهم است که نه تنها امروز در این راهپیمایی شرکت کنم بلکه فردا هم در عمل حاضر باشم.

لنون ۳۷ سال پیش در تیراندازی در نیویورک در حالی که با همسرش در حال بازگشتن به خانه بود کشته شد.

در راهپیمایی لس‌آنجلس نیز امی شومر کمدین سخنرانی‌ای درباره ضرورت کنترل فروش اسلحه ایراد کرد و از حقوقدان‌ها خواست از بچه‌ها در برابر خشونت‌های مسلحانه حمایت کنند. وی گفت: می‌بینید سیاستمداران! اگر شما یک کم کمتر به پول فکر کنید می‌توانید در آینه نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید که دستتان دیگر به خون آلوده نیست.

جورج کلونی پل مک کارتنی مایلی سایروس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین