کد خبر: 18459 A

پاسخ رضا رشیدپور به ارتباط نزدیکش با رییس‌جمهور

پاسخ رضا رشیدپور به ارتباط نزدیکش با رییس‌جمهور

رضا رشیدپور گفت: تمام عایدی من از رییس‌جمهور یک تراول ۵٠ هزارتومانی است.

ایران آرت: شب گذشته، اولین ویژه برنامه تحویل سال «بهارنارنج» با اجرای احسان علیخانی روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیخانی در ابتدا از انتشار شایعه‌ای مبنی بر اجرای این برنامه توسط رضا رشیدپور گفت و اظهار کرد: انتشار شایعات طبیعی است و به هر حال امشب رضا رشیدپور مهمان این برنامه است.

در ادامه برنامه بهار نارنج رضا رشیدپور به عنوان مهمان حضور پیدا کرد. علیخانی درباره اولین گفتگوی رشیدپور با رئیس جمهور سوال کرد و او پاسخ داد: مجری گفتگو با رئیس جمهور همیشه توسط یک شورا انتخاب می شود. من قرار بود پیش از این با آقای رئیس جمهور در برنامه دید در شب گفتگو کنم که نشد. این بار این اتفاق افتاد و شورای انتخاب مجری گفتگو با دکتر روحانی، من را برای این مهم برگزید. هر کسی را در دنیای رسانه و هر کجای جهان، برای گفتگو با رئیس جمهور انتخاب کنند می‌پذیرد.  اما وقتی من از برخی دوستان پرسیدم، گفتند اگر به ما پیشنهاد می شد هرگز نمی پذیرفتیم.

وی افزود: از خوش شانسی یا بد شانسی، گفتگوی من با رئیس جمهور مواجه شد با روزهای سخت؛ حادثه سانچی، زلزله و اعتراضات دی ماه، همه و همه مردم را  متوقع کرده بود که مطالبات آنها در یک گفتگوی پرچالش مطرح بشود. البته خدا را شکر، از آنجا که سابقه چنین گفتگویی وجود نداشت، همه گفتگو را با خودش ارزیابی کردند. به هر حال گفتگو با رئیس جمهور آداب رسانه ای دارد؛ من در برنامه حالا خورشید هم مطرح کردم که برای مناظره و جنگ با رئیس جمهور نرفته بودم!

رشیدپور درباره احتمال پذیرش دوباره این مسئولیت گفت: سوال سختی است؛ من الان نمی توانم جواب بدهم. شاید اگر این بار بخواهم با رئیس جمهور صحبت کنم، به خیلی از چیزها فکر کنم. البته خبرنگاران سه ساعت گفتگو با رئیس جمهور داشتند و پرسش ها به اینجا رسید که از آقای روحانی رمز موفقیت شما چیست؟ اگر من جای رئیس جمهور بودم، می گفتم چهار تا یک! واقعیت این است پرسش را زمانی که خودمان می‌خواهیم، بپرسیم در هزار توی مصلحت ها گیر می کنیم؛ اما فرد دیگری که می پرسد خیلی نقد می کنیم.

علیخانی در ادامه، درباره ارتباط رشیدپور با رئیس جمهور در زمان انتخابات سوال کرد. مجری حالا خورشید بیان کرد: نظر افکار عمومی روی چشم من جای دارد، ما بدون مردم پوچ هستیم. اما آن چیزی که من می گویم پاسخ کسانی است که از برخی زوایای سیاسی به ماجرا نگاه می‌کنند. من در سال ۹۲ در هیچ پروژه ای در سازمان صدا وسیما حضور نداشتم. در کشورمان موجی از نا امیدی راه افتاده بود و یک گروه انتخاباتی به من پیشنهاد داد در کمپین آنها حضور داشته باشم و من به عنوان شهروند آینده را روشن ترسیم کنم. در سال ۹۲ تنها چیزی که من از دولت روحانی گرفتم، یک تراول چک پنجاه هزار تومانی است که شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به همه عیدی دادند. اگر کسی سند دیگری دارد، منتشر کند.

رشیدپور همچنین درباره اجرای برنامه هفت گفت: من در خانواده ای به نام صدا وسیما کار می کنم؛ این خانواده جایی به تنگنا می خورد. ۲۴ ساعت مانده به برنامه قرار نبود، رشیدپور اجرا کند. به هر دلیلی خانواده من دچار مشکل شد و رضا رشید پور به عنوان فرزند کوچک این خانواده با کمال میل پذیرفت فداکاری کند و این مشکل برطرف شود.

رشیدپور تصریح کرد: اگر الان به من اجرای هفت پیشنهاد بدهند، به هیچ وجه قبول نمی کنم؛ چراکه سازمان صدا و سیما الان در تنگنا نیست و زمان دارد که مجری انتخاب کند.

رشیدپور با اشاره به شوخی هایی که با او در فضای مجازی شده بود، گفت: نمی دانم جای چه کسی را گرفته ام! من از تیرماه تا پایان اسفند باید حالا خورشید را روی آنتن می بردم. تازه در این ده شب اجرای هفت، یک ماه حالا خورشید را روی آنتن نبردم.

رضا رشیدپور احسان علیخانی بهار نارنج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین