کد خبر: 18440 A

رأی مارتین اسکورسیزی به دی کاپریو

رأی مارتین اسکورسیزی به دی کاپریو

فیلمساز مولف و قدیمی سینما به برادران وارنر پیشنهاد کرده نقش جوکر را به دی کاپریو بدهند.

ایران آرت: در حالی که شنیده می‌شود یواکین فونیکس نقش کاراکتر جوکر را در فیلم سینمایی جوکر بازی خواهد کرد، لئوناردو دی کاپریو هم این نقش را می‌خواهد. این بازیگر در تماس با مدیران کمپانی برادران وارنر، از علاقه‌اش برای ایفای نقش این شخصیت منفی، اما جذاب سینما گفته است.

به گزارش جام جم، نزدیکان به برادران وارنر می‌گویند این موضوع کمپانی را بر سر دوراهی قرار داده و کار پیش تولید آن را با مشکل روبه‌رو کرده است. بسیاری در هالیوود معتقدند یک فیلم جوکری با حضور دی کاپریو در نقش شاهزاده دلقک، موفقیت مالی و انتقادی بیشتری کسب خواهد کرد. در این میان، دی کاپریو یک برگ برنده دارد؛ مارتین اسکورسیزی فیلمساز کهنه کار سینما، مدیر تولید جوکر کمپانی برادران وارنر است.

اسکورسیزی دوستی صمیمی و نزدیکی با دی کاپریو دارد و تا به حال، کارگردان چند فیلم مهم او بوده است. این فیلمساز مولف و قدیمی سینما، به برادران وارنر پیشنهاد کرده نقش جوکر را به دی کاپریو بدهند. شنیده‌ها حاکی است اسکورسیزی در دیداری خصوصی با مدیران کمپانی گفته این نقش فقط مناسب دی کاپریو است. امپایر آنلاین هم می‌نویسد از آنجا که معلوم نیست برادران وارنر نقش جوکر را به دی کاپریو خواهند داد یا نه، خود بازیگر چندان علاقه‌مند به رسانه‌ای شدن این موضوع نیست.

بازیگر اسکار گرفته سینما که به عنوان یک چهره مثبت در بین تماشاگران سینما شناخته شده است، قبل از این دو بار در قالب یک کاراکتر منفی ظاهر شده است. اولین بار، در فیلم «جانگوی از بند رسته» کوئنتین تارانتینو در قالب یک برده دار بیرحم و بار دوم، در «گرگ وال استریت» اسکورسیزی که چهره یک مرد خلافکار و طماع را به نمایش گذاشت.

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر می‌خواهد با این فیلم، تصویر و چهره‌ای تازه از این کاراکتر منفی و بخت برگشته داستان‌های مصور ارائه کند. به باور او، این کاراکتر در دل تماشاگران سینما جا دارد و آنها می‌خواهند این شخصیت را به عنوان چهره محوری یک فیلم سینمایی تماشا کنند.

در همین حال، برخی شایعات حاکی است فیلم جوکر، در حال و هوای «سلطان کمدی» مارتین اسکورسیزی ساخته خواهد شد. این فیلم سال 1982 روی پرده سینماها رفت و رابرت دنیرو و جری لوئیس را در نقش‌های اصلی خود داشت. ظاهرا قرار است کاراکتر جوکر چیزی شبیه کاراکتر دنیرو در این فیلم باشد. حضور اسکورسیزی در امر تولید جوکر هم، به درست بودن این شایعه دامن می‌زند. البته فیلمساز هنوز نسبت به این شایعات، واکنشی نشان نداده است. باید منتظر ماند و دید ارائه کاراکتر جوکر به عنوان یک موجود منفی که ریشه‌های کمدی‌های تک‌نفره تاک‌شوهای تلویزیونی را دارد، چگونه خواهد بود.

مارتین اسکورسیزی جوکر دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین