کد خبر: 18427 A

گزارش ایران‌آرت از بازیگران ایرانی که با تصورات گوناگون جلای وطن می‌کنند

صدور یک صدف‌طاهریان جدیدازصداوسیمابه خارج‌!/آیااین‌بازیگرزن، پل‌های‌پشت‌سرش‌رامی‌شکند؟/عکس‌ها

صدور یک صدف‌طاهریان جدیدازصداوسیمابه خارج‌!/آیااین‌بازیگرزن، پل‌های‌پشت‌سرش‌رامی‌شکند؟/عکس‌ها

الهه فرشچی، تازه ترین مورد از موج سریالی کوچ بازیگران از ایران است که البته یک سالی است فروکش کرده و حتی منجر به بازگشت چند تن از آنان شده است

ایران‌آرت: ماجرای کوچ بازیگران ایرانی به خارج از کشور، ادامه دارد.

به گزارش ایران آرت، الهه فرشچی بازیگر سریال «همه چیز آن جاست» در صفحه شخصی خود اعلام کرد ایران را ترک کرده و قصد ادامه بازیگری را ندارد.

این، تازه ترین مورد از موج سریالی کوچ بازیگران از ایران است که البته یک سالی است فروکش کرده و حتی منجر به بازگشت چند تن از آنان شده است. پس از عملکرد ناموفق بازیگرانی که از ایران رفتند و با شبکه های فارسی زبان آن سوی آبها همکاری کردند، موج خروج از کشور بازیگران، مدتی است فروکش کرده است. حتی، همان طور که بارها نیز در ایران آرت گزارش داده ایم، برخی از آنها مانند رابعه اسکویی، وقتی واقعیت فعالیت هنری در کشورهای خارج را با تصوری که از آن داشتند یکی ندیدند، مسیر رفته را بازگشتند و تا کنون با چند تن از آنان با تسامح نیز برخورد شده است. واقعیت دیگر آن است که اغلب بازیگرانی که کوچ کردند، هیچ گاه نه در مارکتینگ سینما و تلویزیون ایران حضور چشمگیری داشتند، نه بازیگرانی محسوب می شدند که خلأشان، جبران ناپذیر باشد. شاید همین واقعیت باعث شده باشد که حالا الهه فرشچی، به جای اینکه به شبکه های ماهواره ای برای ادامه فعالیت بپیوندد، نوشته که بازیگری را اساسا کنار خواهد گذاشت. این تصمیم او را باید مبتنی بر تجربه ای گذاشت که در دو سه سال اخیر و در موارد مشابه به دست آمده است.

البته او عکسی بی حجاب از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده تا نشان دهد از اینکه پل های پشت سرش را خراب می کند، ابایی هم ندارد. حتی بین بازیگران زن ایرانی که پیش از این نه به قصد فعالیت تصویری، بلکه برای زندگی به خارج از کشور رفته اند، صدف طاهریان، پا را فراتر گذاشت و با عکس هایی که در این چند سال از خود منتشر کرد، نشان داد هیچ گاه قصد بازگشت ندارد.

 

باید منتظر ماند و دید سرنوشت واپسین مورد از بازیگران مهاجر ایرانی به خارج از کشور چه خواهد بود.

 

iranart

 

 

 

 

 

مهاجرت صدف طاهریان الهه فرشچی بازیگران ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین