کد خبر: 18406 A

پرستاره‌ترین فیلم سال جلوی دوربین می‌رود

پرستاره‌ترین فیلم سال جلوی دوربین می‌رود

بعد از دی کاپریو و برد پیت، مارگو رابی نیز به فیلم جدید تارانتیو پیوست.

ایران آرت: سایت ددلاین به صورت رسمی اعلام کرد که بازیگر استرالیایی فیلم «من، تونیا هستم» در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو است. فیلمی که تا به این لحظه حضور بازیگران مشهور و نامی همچون لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت در آن قطعی شده است. اضافه شدن مارگو رابی به تیم بازیگران این فیلم می‌تواند جذابیت این لیست را بیش‌ از پیش کند.

به گزارش سینما گیمفا، مارگو رابی قرار است در نقش شارون تیت، بازیگر معروف کشته‌شده هالیوود، ایفای نقش کند. شارون تیت همسر رومن پولانسکی، کارگردان معروف، بود. قتل شاروت تیت یکی از فجیع‌ترین قتل‌هایی بود که توسط چارلز منسن و دوستانش انجام شد.

این دومین باری است که مارگو رابی با لئوناردو دی‌کاپریو همبازی می‌شود. آن‌ها در گذشته در فیلم The Wolf of Wall Street در مقابل هم ایفای نقش کرده‌اند. همچنین رابی حضور کوتاهی در فیلم The Big Short که برد پیت در آن ایفای نقش کرده، داشته است.

ماجرای این فیلم در تابستان سال ۱۹۶۹ در شهر لس‌ آنجلس رخ می‌دهد. داستان فیلم بعدی تارانتینو بر روی یک بازیگر تلویزیونی مرد با نام ریک دالتون (با بازی دی‌کاپریو) تمرکز دارد. البته، قرار است داستان قتل شارون تیت (همسایه شخصیت ریک در فیلم) و چهار دوستش هم در پس‌زمینه‌ی داستان اصلی فیلم دنبال شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود»، توسط شرکت سونی در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم دقیقاً مصادف با پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و ۴ دوست دیگرش است.

برد پیت مارگو رابی تارانتینو شارون تیت روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین