کد خبر: 1839 A

مستندبازها فردا پای نردبان

مستندبازها فردا پای نردبان

برنامه «نردبان» شبکه مستند که با هدف آموزش پله به پله مستندسازی و عکاسی روی آنتن می رود، این هفته کتاب «درآمدی کوتاه بر فیلم مستند» را معرفی می کند.

ایران‌آرت: برنامه «نردبان» شبکه مستند که با هدف آموزش پله به پله مستندسازی و عکاسی روی آنتن می رود، این هفته کتاب «درآمدی کوتاه بر فیلم مستند» را معرفی می کند.

به گزارش  مهر، الهام عادلی مجری و تهیه کننده «نردبان» درباره قسمت جدید این برنامه گفت: در این قسمت به روال گذشته به پخش و نقد فیلم و عکس های رسیده از مخاطبان می پردازیم. از جمله فیلم «مسجد اکبریه» کاری از حسین غلامی روی آنتن می رود و آرش اسحاقی به نقد و کارشناسی آن می پردازد.

وی افزود: در بخش پخش و نقد عکس نیز، آثار حسین بهرامی پس از پخش توسط مهدی معصومی گرجی نقد می شود. ضمن اینکه در بخش «با مستندسازان» علیرضا دهقان را که با «اوسیا» در جشن خانه سینما، تندیس بهترین تهیه‌کنندگی فیلم مستند کوتاه را از آن خود کردیم، معرفی می کنیم.

این مجری یادآور شد: در «کافه کتاب» این هفته کتاب «درآمدی کوتاه بر فیلم مستند» نوشته پاتریشیا اوفدرهاید و ترجمه کیهان بهمنی برای مخاطبان علاقه مند به این حوزه معرفی می شود و در بخش ارتباط با بینندگان نیز احسان هدایتی فر، گزیده پیام های مردم به برنامه را بازگو می کند.

«نردبان» جمعه ۲۹ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۵ بازپخش می شود.

 

 

برنامه نردبان شبکه مستند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین