کد خبر: 18303 A

پاسخ عجیب تلویزیون به پخش نشدن برنامه‌های ناصر ملک‌مطیعی و کتایون ریاحی!

پاسخ عجیب تلویزیون به پخش نشدن برنامه‌های ناصر ملک‌مطیعی و کتایون ریاحی!

معاون سیما درباره عدم پخش برنامه دورهمی با حضور ناصر ملک‌مطیعی و کتایون ریاحی توضیح داد.

ایران آرت: در نشست اعلام برنامه‌های نوروز تلویزیون، خبرنگاران پس از مدتی فرصت یافتند تا پرسش‌های خود را با معاون سیما و همچنین مدیران شبکه‌های تلویزیونی مطرح و پاسخ های خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، در این نشست  توضیحاتی بیان شد درباره علت پخش نشدن برنامه هایی که با حضور ناصر ملک مطیعی ضبط شده بود و روی آنتن نرفت و همچنین دلیل تأخیر در پخش دورهمی با حضور کتایون ریاحی.

مرتضی میرباقری، معاون سیما درباره اینکه چرا چندی پیش پخش برنامه مربوط به حضور ناصر ملک‌مطیعی متوقف شد، گفت: آن برنامه، کار خودسرانه‌ای بود که تهیه‌کننده بدون هماهنگی با ما انجام داده بود، از همین رو هم آن شبکه و هم تهیه‌کننده توبیخ شد. ما اجازه نداریم با شخصیت کسی خلاف ادب برخورد کنیم اما این برنامه جزو برنامه‌های ما نبود و خودسرانه انجام شده بود. به همین دلیل ما هم مراتب عذرخواهی خودمان را از این حیث که یک کار غیرحرفه‌ای انجام شده بود را اعلام می‌کنیم.

وی درباره حضور کتایون ریاحی در برنامه «دورهمی» که برخلاف حضور ناصر ملک مطیعی با هماهنگی انجام شده بود، اما در لحظه پخش متوقف شد، توضیح داد: برنامه مربوط به حضور کتایون ریاحی هفته آینده پخش خواهد شد. به هر حال پخش قواعدی فنی شامل رنگ، و صوت دارد و اگر برنامه‌ای در زمان مناسب به واحد پخش نرسد، نمی‌تواند به پخش برسد.

مهران مدیری ناصر ملک مطیعی کتایون ریاحی دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین