کد خبر: 18248 A

"پلنگ سیاه" بالاخره از پا درآمد! / یک فیلم فانتزی در صدر گیشه

"پلنگ سیاه" بالاخره از پا درآمد! / یک فیلم فانتزی در صدر گیشه

فیلم فانتزی "چین خوردگی در زمان" در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس آفیس هالیوود قرار گرفت.

ایران آرت: «چین خوردگی در زمان» ساخته دیزنی به نظر می‌رسد توانسته است «پلنگ سیاه» مارول را در باکس آفیس روز جمعه از پادرآورد. این فیلم با فروش ۱۳ میلیون دلار و «پلنگ سیاه» در چهارمین آخر هفته اکرانش با فروش ۹ میلیون دلار ظاهر شدند.

به گزارش برنا به نقل از ورایتی، هرچند هنوز نمی‌توان تکلیف باکس آفیس آخر هفته آمریکا را روشن کرد و باید فروش دو روز شنبه و یکشنبه این مساله را تعیین کند، اما اکنون دو فیلم دیزنی رودرروی هم ایستاده‌اند تا راس باکس آفیس را در اختیار بگیرند.

برای «چین خوردگی در زمان» ساخته ایوا دوورنی پیش‌بینی می‌شود که بتواند در سه روز نخستین آخر هفته اکرانش به فروشی برابر ۳۶ تا ۳۹ میلیون دلار دست پیدا کند. این رقم می‌تواند تا مرز ۴۱ میلیون دلار نیز بالا برود.

این فیلم که با پاسخ‌های متنوعی در میان منتقدان روبه رو شده تلاش دارد تا بتواند جمعیت لازم را برای کشاندن به سینماها جذب کند تا بتواند از پس هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری که برای تولیدش شده است، برآید.

پیش نمایش این فیلم در پنجشنبه شب فروشی ۱.۳ میلیون دلاری را ثبت کرد که رقم قابل قبولی است و گفته می‌شود به دلیل محتوای خانوادگی آن، این جایگاه را می‌تواند ادامه دهد. تعطیلی مدرسه‌ها یکی از دلایل فروش این فیلم در آخر هفته خواهد بود.

فیلم جدید دیزنی با اقتباس از رمان فانتزی کلاسیکی به همین نام نوشته مادلاین لنگل ساخته شده و داستان گروهی از بچه‌ها را روایت می‌کند که در زمان سفر می‌کنند تا پدر از دست رفته‌ دوستشان را پیدا کنند.

استورم رید، اپرا وینفری، رییس ویتراسپون، زاک گالیفیاناکیس، کریس پاین، میندی کالینگ و گوگو ام‌باتا-راو بازیگران این فیلم هستند.  

چین خوردگی در زمان پلنگ سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین