کد خبر: 18206 A

دنباله‌دار شدن یک فیلم پرفروش

دنباله‌دار شدن یک فیلم پرفروش

ساخت فیلم "پلنگ سیاه2" که پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای جهان است تأیید شد.

ایران آرت: اکران جهانی فیلم Black Panther از اواخر ماه گذشته آغاز شد و این فیلم توانست علاوه بر اینکه نظر مثبت منتقدان را به خود جلب می‌کند، در گیشه نیز عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را داشته باشد و این فیلم در آستانه پیوستن به باشگاه فیلم‌های یک میلیاردی است. این فیلم در آستانه ورود به چهارمین هفته اکران و احتمالا چهارمین صدرنشینی متوالی خود در گیشه است و  تاکنون بیش از ۵۱۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۹۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

به گزارش زومجی، حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول ساخت دنباله فیلم Black Panther را رسما تایید و اعلام کرده است. بسیاری معتقد هستند که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، که بسیاری دلیل موفقیت دنیای سینمایی مارول را مدیون مدیریت او می‌دانند، تصمیم دارد تا فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی این کمپانی را تا زمان اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، مثل یک راز نگه دارد. 

با این حال، پس از موفقیت فیلم Black Panther با بازی چادویک بوزمن و مایکل بی جردن، جای تعجبی ندارد که مارول خیلی زود ساخت قسمت دوم این فیلم را تایید کند. کوین فایگی در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرده است تا سومین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول مشخص شود. در این مصاحبه،‌ از فایگی در مورد چشم‌انداز دنباله‌های فیلم Black Panther پرسیده شد و او در جواب گفت که در حال حاضر دنیای واکاندا در جهان بسیار محبوب شده و بیشتر مورد توجه مردم است.

فایگی در مورد فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) گفت: در حال حاضر ما در حال کار روی دنباله فیلم Black Panther هستیم و اکنون چیز بیشتری برای گفتن نیست. یکی از بخش‌های محبوب من در مارول استودیو این است که در مورد قسمت اول و اینکه چه کارهایی را می‌شود در قسمت دوم انجام بدهیم، صحبت کنیم. مانند قسمت اول فیلم Black Panther، ما در حال حاضر گفتگوهای بسیار زیادی را در مورد دنباله این فیلم داشته‌ایم. ما ایده‌ها و یک جهت کاملا جامع در مورد کارهایی که می‌خواهیم در فیلم دوم انجام دهیم، در اختیار داریم.

در حال حاضر ساخت فیلم Black Panther 2 رسما تایید و اعلام شده است، اما اکنون دو سوال بسیار بزرگ و مهم در مورد این فیلم وجود دارد. سوال اول زمان اکران این فیلم است و دومین سوال هم در مورد بازگشت یا عدم بازگشت رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده فیلم Black Panther در دنباله آن است. بدون شک یکی از ارکان موفقیت این فیلم عملکرد کوگلر به‌عنوان کارگردان و نویسنده بوده است و مارول و والت دیزنیتمام تلاش خود برای حفظ او را آغاز کرده‌اند. کوگلر که پیش از این برای کارگردانی فیلم Creed (کرید) شناخته شده است، برای کارگردانی فیلم Black Panther تصمیم گرفت تا کارگردانی فیلم Creed 2 (کرید ۲) را بر عهده نداشته باشد و برخی نگران هستند تا او بار دیگر تصمیم مشابه‌ای را اینبار در مورد فیلم Black Panther 2 بگیرد.

پلنگ سياه چادویک بوزمن مایکل بی جردن فایگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین